25 بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام پیاده‌روی نجف تا کربلا ویژه دانشجویان و طلاب

ثبت نام شانزدهمین سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان ، ویژه نیمه شعبان، تا ۲۵ بهمن ماه ۹۴ ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات اعلام کرد: ثبت نام شانزدهمین سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان که قرار است در ایام نیمه شعبان برگزار شود تا ۲۵ بهمن ماه ۹۴ ادامه دارد.

متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.atabe.ir مراجعه کنند. برخی از شرایط و ضوابط سفر به شرح زیر است:

برگزاری این اردو زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می‌گیرد. تمامی زائران از بیمه و ویزای این سازمان بهره‌مند می‌شوند، اما ارز مسافرتی به این کاروان تعلق نمی‌گیرد.

بازه زمانی برگزاری سفر حدوداً از ۲۴ اردیبهشت تا ۵ خرداد است، لذا متقاضیان بایستی برای این تاریخ آمادگی داشته باشند. تاریخ دقیق متعاقباً اعلام می شود.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و همچنین عدم قطعیت درباره‌ بعضی شرایط اردو، علی‌الخصوص در این چند وقت اخیر که کشور عراق در شرایط بحرانی قرار داشته و دارد، هزینه شرکت در این کاروان علی‌الحساب ۷۵۰ هزار تومان اعلام می‌شود.

متقاضیان می‌بایست آن را در دو مرحله پرداخت کنند، مرحله اول مبلغ ۴۰۰۰۰۰ تومان و مرحله دوم مبلغ ۳۵۰۰۰۰ تومان. شایان‌ذکر است در صورت انصراف در هر مرحله، هزینه‌هایی که کاروان انجام داده (هزینه‌هایی چون: تهیه ویزا، هماهنگی اسکان عراق، رزرو اتوبوس ایران و عراق و...) از پول ارایه شده کسر می‌ شود و مابقی بعد از سفر به افراد برگردانده خواهد شد.

اولویت ثبت‌نام با دانشجویان و طلاب در حال تحصیل زیر ۳۰ سال است که تابه‌حال به زیارت عتبات مقدسه عراق سفر نکرده‌اند. همچنین فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این کاروان ثبت‌نام کنند.

اتباع غیر ایرانی نیز امکان ثبت‌نام برایشان فراهم است. این افراد بعد از ثبت‌نام با دفتر انجمن تماس بگیرند؛ و در فرم ثبت‌نام بجای کد ملی و شماره شناسنامه، شماره گذرنامه خود را وارد کنند.

20104

کد خبر: 588355

وب گردی

وب گردی