سحر قریشی در نشست «آبنبات چوبی»:با خواندن فیلم نامه می خندیدم و گریه می کردم

شست خبری فیلم "آبنبات چوبی" صبح امروز 18 بهمن در سالن سعدی  برج میلاد برگزار شد و محمد حسین فرحبخش کارگردان فیلم، عبدالله علیخانی تهیه کننده، علی اصغری نویسنده، فرهاد اصلانی مشاور کارگردان، مستانه مهاجر تدوینگر، آریا عظیمی نژاد آهنگساز به اتفاق سحر قریشی و کریم امینی اشخاصی بودند که در آن حضور داشتند. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،علیرضا غفاری منتقد جلسه، ابتدا درباره چگونگی برگزاری جشنواره و نواقص آن صحبت کرد و از مسئولان خواست در برنامه ریزی جلسه تجدید نظر کنند.
غفاری گفت:خوشحالم که نقد فیلم فرحبخش را بر عهده دارم زیرا فرحبخش آدم رو راستی است.
فیلمنامه نویس این فیلم، علی اصغری نیز درباره چگونگی نگارش فیلمنامه "آبنبات چوبی" گفت: ایده را دوست داشتم و به اتفاق عوامل قصه را جلو بردیم و به فرم جدیدی رسیدیم.
سحر قریشی بازیگر اصلی فیلم نیز درباره نقشش گفت:با خواندن فیلم نامه می خندیدم و گریه می کردم اما نقش نگین را از مارال بیشتر دوست داشتم و از آقای فرحبخش و فرهاد اصلانی خواستم نقش را به من بدهند و ایشان پذیرفتند.

اصلانی درباره مشاور کارگردانی و انتخاب بازیگران این فیلم گفت: دوست داشتم در کنار فرحبخش باشم و این سمت را پذیرفتم و اینکه علاقه ای به بازی در فیلم نداشتم.
اصلانی علاوه بر اینکه بازیگر خوبی است در انتخاب بازیگران هم درست عمل کرده است و انتخاب سحر قریشی نظر ایشان بود.
عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم نیز اینگونه گفت:سی سال است با فرحبخش همکاری می کنم و این همکاری ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد واقعا اسم جشنواره را باید به بازار فیلم تغییر دهیم؛ زیرا جشنواره با تعدادی معدود از فیلمهای شاخص برگزار می شود و در همه دنیا همین است و جشنواره فعلی با انبوه فیلمهایی که در آن حضور دارند بیشتر به بازار فیلم شبیه است!
در ادامه نشست آریا عظیمی نژاد آهنگساز فیلم از نوع برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد انتقاد کرد و کیفیت صدای سالن را پر از نقص و ایراد دانست.
در ادامه کریم امینی بازیگر فیلم "آنبات چوبی" درباره بازی اش در این فیلم گفت: سالها در سینما دستیاری کرده ام و از فرهاد اصلانی که استاد بازیگری من در سینماست تشکر می کنم.
در پایان علی رضا غفاری منقد جلسه، ریسک کارگردان را در انتخاب رضا عطاران تبریک می گویم و شهامت عطاران را برای پذیرش فیلم میستایم.

در پایان، علیرضا غفاری منتقد جلسه گفت: در پایان، علیرضا غفاری منتقد جلسه گفت: ریسک کارگردان را در انتخاب رضا عطاران تبزیک می گویم و شهامت عطاران را برای پذیرفتن نقش می ستایم.

502502

کد خبر: 588391

وب گردی

وب گردی