انتقال بخش خبری 18:30 به شبکه اچ دی بد سلیقگی است

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم صدا وسیما مبنی بر انتقال بخش خبری 18:30 به شبکه اچ دی یک بد سلیقگی است؛ چرا که موجب محروم شدن مردم تهران و سایر استان ها از اخبار و اتفاقات پارلمان شهری تهران خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، ابوالفضل قناعتی امروز یکشنبه در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا گفت: با تصمیم آقای سرافراز برخی برنامه‌های شبکه پنج به شبکه اچ دی منتقل شده که ازجمله آن می توان به بخش خبری 18:30 اشاره کرد.

او ادامه داد: این بخش خبری با توجه به پوشش اخبار شورای اسلامی شهر تهران مورد اهمیت بود که با این تصمیم به نظر می آید ما در حال محروم کردن مردم تهران از تصمیمات و اتفاقات شورا هستیم.

عضو هیات رییسه شورا افزود: شورای اسلامی شهر تهران تصمیمات و مصوباتی را اتخاذ می کند که مرتبط به زندگی شهروندان است و از سویی مورد رصد سایر مراکز استان ها نیز قرار می گیرد. بنابراین حذف یا انتقال این بخش خبری به معنای محروم کردن مردم از این مهم است.

قناعتی ابراز امیدواری کرد تا این بخش خبری به شبکه 5 بازگردد.

این عضو هیات رییسه همچنین در تذکری به شهرداری تهران خواستار تعیین تکلیف هر چه زودتر زیر گذر جوادیه شد و گفت: اوایل سال جاری بود که بازدیدی از محله جوادیه و روند اجرایی زیر گذر جوادیه داشتیم.

او ادامه داد: دوستان می دانند به سبب قرارگیری محله جوادیه بین دو بزرگراه و عدم ایجاد دسترسی ها این محله همانند جزیره ای در شهر تهران قرار گرفته که امکان فعالیت اقتصادی را از ساکنان سلب کرده که این امر موجب برچیده شدن بازار کسب و کار و کوچ بانک ها از این محله شده است.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: دراین بازدید، شهردار وقت قول راه اندازی زیر گذر جوادیه را تا شهریور ماه امسال داده بود که این امر محقق نشد. شهردار فعلی نیز قول 30 دی ماه را برای افتتاح این زیرگذر داده بود که این امر هم محقق نشده است. بنابراین من از شهرداری تهران می خواهم هر چه سریعتر راه اندازی این زیر گذر را تعیین تکلیف کنند تا زندگی به محله جوادیه بازگردد.

20106

کد خبر: 588416

وب گردی

وب گردی