رضا کیانیان:در  نقش مثبت چاشنی منفی اضافه می کنم و در نقش منفی چاشنی مثبت!

صبح امروز 18 بهمن ماه نشست فیلم سینمایی "کفشهایم کو" به کارگردانی کیومرث پور احمد با حضور این کارگردان و تهیه کننده فیلم علی قائم مقامی، علیرضا زرین دست فیلمبردار، میثم مولایی تدوینگر، فردین خلعتبری آهنگساز در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، رضا کیانیان، مجید مظفری، مینا وحید بازیگران حاضر در جلسه بودند و شاهرخ دولکو نیز به عنوان منتقد در نشست حضور داشت.
پس از توضیحات شاهین امین مجری نشست، کیومرث پور احمد درباره خوش قولی و انضباط زرین دست با مخاطبان صحبت کرد و رفتار حرفه ای او را ستود.
پس از آن مجید مظفری بازیگر فیلم "کفشهایم کو؟" درباره کم کاری اش در سینمای این سالها گفت: بعد از "سگ کشی" و "وقتی همه خواب بودیم" فیلمنامه های ضعیفی پیشنهاد شد که نپذیرفتم و به سراغ تلویزیون رفتم که اشتباه کردم و ای کاش شغل دیگری را انتخاب می کردم.
بازیگر فیلم "مسافران" در ادامه گفت: سه ماه افسرده بودم تا اینکه روزی آقای ایوبی سر زده و بدون تشریفات و تنها به عیادت من آمدند و برای من بزرگداشت گرفتند و پس از آن با پوراحمد ملاقات کردم و سپس همکاری ما شکل گرفت و خدا را شکر کردم که پس از بیضایی جلوی دوربین پور احمد رفته ام.
مینا وحید نیز درباره بازی اش در فیلم "کفشهایم کو" گفت: در روزهای انتهایی پیش تولید به گروه ملحق شدم.
این بازیگر درباره لهجه اش در فیلم گفت:طی پنج ساعت مکالمه تلفنی با دوستم که ساکن آمریکاست به لهجه ام در فیلم رسیدم و همه چیز به سرعت پیش رفت.
در میانه جلسه فردین خلعتبری آهنگساز فیلم درباره موسیقی فیلم گفت: نوعی بعد عاطفی شخصیت و آثار پور احمد وجود دارد و این لطافت طبع خواه ناخواه به باقی اعضای گروه سرایت می کند.
این آهنگساز ادامه داد: درباره فیلم "کفشهایم کو؟" باید بگویم در راستای فیلم خواستم ملودی داشته باشیم و ایشان پذیرفتند.
پس از صحبت های خلعتبری، پور احمد درباره تدوین فیلم و میثم مولایی تدوینگر فیلم گفت:میثم مولایی کارش را بلد است و "کفش هایم کو" تنها فیلم من است که ردپای ندوینگر در آن دیده می شود.

رضاکیانیان نیز که با تآخیر در نشست حاضر شده بود از خسرو شکیبایی یاد کرد و درباره این هنرمند گفت: یکی از اخلاق های خوب خسرو شکیبایی این بود که وقتی با بازیگر کم تجربه هم بازی می شد هوای او را داشت و به او در ایفای نقشش کمک می کرد. من هم سعی می کنم مثل خسرو، بازیگر جوان روبروی ام را یاری کنم و امیدوارم مینا وحید در سکانس هایی که باهم داشتیم اذیت نشده باشد. در نهایت یادمان باشد بازی های خوب در ذهن می مانند نه بازی خوب!
کیانیان درباره شیوه بازیگری اش گفت : اگر نقش مثبت به من دهند چاشنی منفی به آن اضافه می کنم. همینطور نقش منفی را با چاشنی مثبت همراه می کنم. بنابراین نقش حبیب را در فیلم "کفشهایم کو" کمی شیرین کردم تا به مذاق مخاطب خوش بیاید.
در انتها پور احمد از تک تک عوامل فیلمش تشکر کرد و گفت: خوشحالم پس از سی سال رفاقت با علیرضا زرین دست، بالاخره فرصتی دست داد که با او همکاری کنم.

502502

کد خبر: 588443

وب گردی

وب گردی