علی مصفا در نشست «وارونگی»:ما همه درگیر "وارونگی" هستیم

نشست خبری فیلم سینمایی "وارونگی" به کارگردانی بهنام بهزادی امروز یکشنبه ۱۸ بهمن‌ماه با حضور عوامل این فیلم در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز علی مصفا، سحر دولتشاهی و علیرضا آقاخانی بازیگرانی هستند که در این نشست حضور داشتند.
بهنام بهزادی در ابتدای نشست درباره طرح و ایده اثر گفت: معمولا اینگونه نیست که جرقه ای در ذهنم زده شود و مرا به نوشتن فیلمنامه ترغیب کند.

این کارگردان در ادامه گفت: قضیه آلودگی هوا نیز اتفاقی یکباره نبود و توانست رفته رفته جای خود را در فیلمنامه پیدا کند.

بهزادی درباره ایده فیلمنامه اش گفت: سال ها پیش طرح فیلمنامه ای داشتم که درباره دختری بود که کار مستقلی داشت. این طرح را طی سال ها بال و پر دادم و یک چیزهایی به آن اضافه کردم که آلودگی هوا اولین اتفاقی بود که به آن اضافه شده بود و به روند قصه کمک کرد.

علیرضا آقاخانی بازیگر این فیلم سینمایی در ادامه گفت: بازیگر کم کاری هستم و نسبت به انتخاب نقش هایم وسواس دارم و هرنقشی را قبول نمی کنم و مورد دیگری که وجود دارد این است که متاسفانه زمانی که بازی یک بازیگر در یک فیلم می درخشد دیگران سعی می کنند تا آن بازی یا کاراکتر را در فیلم های دیگر نیز تکرار کنند و من از چنین مواردی همیشه فرار می‌‌کنم.

سحر دولتشاهی نیز در ادامه گفت: "وارونگی" را برای اولین بار دیشب در سینما دیدم و درباره چگونگی پذیرش نقش باید بگویم زمانی که فیلمنامه را خواندم با آن درگیر شدم و حال فکر می کنم که سخت ترین نقش خود را در این فیلم بازی کردم؛ اما فگر می کنم صحبت درباره "وارونگی" خیلی زود است و بایدمنتظر بازخورد منتقدان و مخاطبان بود.


علی مصفا دیگر بازیگر فیلم با تأکید بر اینکه ما همه درگیر "وارونگی" هستیم گفت: چیزی که در این فیلم برای من بیش از هر چیز جذاب بود، شکل تمام شدن این فیلم بود. در واقع فیلم زمانی تمام می شود که همه در یک وضعیت به ناچار گرفتار شده اند و این در حالی است که لبخند به لب دارند.

میثم مولایی تدوینگر این فیلم در ادامه گفت: "وارونگی" یکی از سخت ترین فیلمهایست که تاکنون مونتاژ کرده ام زیرا دراین فییلم هیچ تأکیدی وجود ندارد. پس از اینکه برای تدوین"وارونگی" ۳ ماه وقت گذاشتم تصمیم گرفتم بعد از این فیلم اثری اکشن را تدوین کنم زیرا حال معتقدم که تدوین این فیلم از تدوین یک فیلم اکشن سخت تر است.

بهنام بهزادی کارگردان "وارونگی" در ادامه نشست گفت:همیشه دوست داشتم که بدانم اساتید سینما چگونه به مرزی از سادگی می رسند؟ و حال فکر می کنم در هر هنری رسیدن به یک زبان ساده دشوارترین کار است و امیدوارم این سادگی و یک دستی در فیلم "وارونگی" دیده شود.

در انتهای نشست گفت: بازی با علی مصفا برای من لذت بخش بود چراکه او درست در جای خود قرار می گرفت و من می دانستم که در برابر هر کنش او اگر واکنش مناسبی نشان دهم بازی خوبی انجام داده ام.

502502

کد خبر: 588458

وب گردی

وب گردی