اطلاعیه جدید درباره سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج

پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج از سه شنبه هفته گذشته در شعب بانک پارسیان آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، بانک پارسیان امروز (یکشنبه) اعلام کرد: برای رفاه بیشتر سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج (عج)، همه سپرده گذاران تا سقف 30 میلیون ریال می توانند از امروز(یکشنبه) بدون توجه به زمان بندی اعلام شده، پس از مراجعه اولیه به یکی از شعب تعاونی اعتبار ثامن الحجج برای اخذ گواهی های لازم، به شعب بانک پارسیان مراجعه کنند.
بانک پارسیان برای مراجعه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج زمانبندی را اعلام کرده است.
پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج از سه شنبه هفته گذشته در شعب بانک پارسیان آغاز شد.
مدیرعامل این بانک در رابطه با چگونگی پرداخت پول سپرده گذاران خرد و میزان برآورد و نحوه تامین منابع، اظهار امیدواری کرد که بر اساس زمان بندی انجام شده بتوانیم تا پایان امسال به تعهدات خود در این رابطه عمل کرده و وجوه مربوط به سپرده های کمتر از 100 میلیون ریال را بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی پرداخت کنیم.
کورش پرویزیان به موکول شدن پرداخت سپرده های بالاتر از100 میلیون ریال به سال آینده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فقط پرداخت سپرده های زیر 100 میلیون ریال تعیین تکلیف شده و ابلاغیه ای برای پرداخت وجوه بالاتر ارسال نشده است.
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین در رابطه با حجم سپرده های خرد نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اکنون با توجه به اینکه آمار تسهیلات گیرندگان و همچنین میزان بدهی آنها کاملا مشخص نیست نمی توان آمار دقیقی در مورد حجم کل سپرده ها و منابع قابل پرداخت به آنها اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در فرم گواهی ابلاغیه به تعاونی و این بانک مانده پرداختی به طور خالص پرداخت می شود، ادامه داد: بنابراین، براساس میزان مانده سپرده و تسهیلاتی که فرد در تعاونی ثامن الحجج دارد، محاسبات انجام شده و خالص مبلغ پرداختی در این تعاونی مشخص شده و به بانک پارسیان اعلام می شود.
پرویزیان گفت: برآوردها نشان می دهد که در مجموع پرداختی به سپرده گذاران زیر 30 میلیون ریال در حدود دو هزار میلیارد ریال و مبالغ مربوط به سپرده های زیر 100 میلیون ریال حدود 12 هزار میلیارد ریال است.

102/601

کد خبر: 588524

وب گردی

وب گردی