ناپولی، انتظار یوونتوس برای رسیدن به صدر جدول را تمدید کرد

بیست‌و‌چهارمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی تیم‌های اول و دوم جدول و توقف میلان در یک بازی خانگی پیگیری شد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا امشب (شنبه) با برگزاری پنج دیدار همزمان دنبال شد که در مهمترین آنها یوونتوس در خانه فروزینونه با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. خوان کوادرادو در دقیقه 74 و پائولو دیبالا در دقیقه 90 گل‌های یووه را به ثمر رساندند.

در ورزشگاه سن‌پائولو هم ناپولی صدرنشین با تک گل دقیقه 69 گونسالو ایگواین از روی نقطه پنالتی، میهمانش کارپی را که از دقیقه 57 بازی 10 نفره شده بود، با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا ضمن حفظ فاصله دو امتیازی‌اش با یوونتوس، در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند. به این ترتیب بانوی پیر در رده دوم باقی ماند و انتظارش برای رسیدن به صدر جدول یک هفته دیگر تمدید شد.

براساس این گزارش، در ورزشگاه سن‌سیرو اما میلان برابر میهمانش اودینزه به تساوی یک - یک رضایت داد. در این بازی پابلو آرمرو در دقیقه 17 برای اودینزه و امبایه نیانگ در دقیقه 48 برای میلان گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌های امشب ساسولو و پالرمو 2 - 2 مساوی کردند و تورینو با نتیجه 2 بر یک به میهمانش کیه‌وو باخت.

هفته بیست‌و‌چهارم سری A‌ امشب با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در بازی اول از ساعت 20:30 (به وقت تهران) امپولی میهمان آتالانتاست و در بازی دوم رم از ساعت 23:15 از سامپدوریا پذیرایی می‌کند.

601/601

کد خبر: 588529

وب گردی

وب گردی