اسکوچیچ:  در آینده نزدیک فولاد بهتری را خواهید دید

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد در آینده بهتر و بهتر خواهد شد، ۵ بازی است که خوب نتیجه می‌گیریم و باید عادت کنیم و این فرصت‌ها را از دست ندهیم.

به گزارش ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ امروز در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اصفهان در اهواز اظهارداشت: می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم امروز آنان خوب بازی کردند، خیلی خوب جنگیدند، و ما اجازه ندادیم تیمی که بهترین بازیکنان را در اختیار دارد به گل برسد.

وی افزود: ما در نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادیم و می توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم ولی چند موقعیت خوب گل را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به بازیکنان مصدوم فولاد گفت: با توجه به اینکه چند بازیکن زخمی داریم به بازیکنانم گفتم هرکس بهتر تمرین و بازی کند او را به بازی خواهم برد.

وی افزود: همچنین به آنها گفتم در شرایط سخت هم باید خوب ظاهر شوند.

اسکوچیچ گفت: امروز ما چاگو را از دست دادیم ولی بازیکن جدید خراجی ما جرج با این که آماده نبود ولی خوب جنگید.

وی افزود: تیم فولاد در آینده بهتر و بهتر خواهد شد، 5 بازی است که خوب نتیجه می‌گیریم و باید عادت کنیم و این فرصت‌ها را از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: ما فقط با کارکردن می توانیم این نتایج را ادامه دهیم، باید فولاد را امسال سربلند از لیگ خارج کنیم، یقینا ما بازیکنان خوبی داریم ولی باید کمی صبر کنیم.

وی افزود: امروز لیاقت برد را داشتیم؛ ما امروز یک تیم بودیم که می خواست ببرد و موفق شد.

601/601

کد خبر: 588531

وب گردی

وب گردی