طالب‌لو: همانند بازی با سیاه‌جامگان باید به تصمیم داور احترام بگذاریم

دروازه‌بان تیم استقلال گفت: تلاش ما برای بردن استقلال اهواز کافی نبود و از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم خواسته‌شان را برآورده کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، وحید طالب‌لو پس از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال اهواز گفت: تشکر می‌کنم از هواداران که امروز در ورزشگاه حضور یافته و از تیم خود حمایت کردند اما از آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم خواسته‌شان که کسب 3 امتیاز بود را برآورده کنیم.

وی اظهار داشت: فکر می‌کنم تلاش ما برای برد کافی نبود. به تیم استقلال اهواز هم تبریک می‌گویم بابت اینکه امروز فوتبال بازی کردند. البته در نیمه دوم کمی وقت‌کشی کردند که این موضوع هم در فوتبال طبیعی است. ما در نیم فصل دوم باید بیشتر تلاش کنیم تا روند صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه آیا در صحنه‌ای که بازیکنان استقلال اهواز اعتقاد داشتند توپ گل شده بود آیا توپ از خط دروازه عبور کرد، گفت: من صحنه را ندیدم اما همانطور که در بازی با سیاه‌جامگان توپ از خط دروازه عبور نکرد و داور آن را به نفع تیم حریف گل اعلام کرد ما به تصمیم داور احترام گذاشتیم در این بازی هم به تصمیم داور نیز احترام می‌گذاریم.

طالب‌لو تاکید کرد: پیش از بازی می‌دانستیم بازی سختی مقابل استقلال اهواز داریم چون تیم‌هایی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند معمولا انتحاری بازی می‌کنند که معمولا بردن چنین تیم‌های سخت است.

601/601

کد خبر: 588533

وب گردی

وب گردی