صالحی: دولت خردمندانه حرکت کرد

رییس سازمان انرژی اتمی ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با هوشمندی مثال زدنی مسیر را برای حرکت عزتمندانه هموار کردند، گفت: ملت بزرگ ایران با پایمردی ستودنی، خدمتگزاران خود را یاری کردند و دولت نیز خردمندانه در این مسیر حرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر صالحی روز دوشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و افتخارآفرینان برجام، پس از دریافت نشان ملی شجاعت افزود: در چند روز گذشته با خود می اندیشیدم که چه کسانی شایسته تقدیر هستند؛ ما بر این باوریم که مراسم امروز آیین قدردانی و تقدیر از ملت بزرگ ایران است که با پایمردی ستودنی خود خدمتگزاران خودرا یاری کردند.
وی یادآور شد: این مراسم، آیین قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب است که با هوشمندی مثال زدنی ؛ مسیر را برای حرکت عزتمندانه ما هموار کردند.
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: مایه مباهات است که به عنوان خدمتگزاران ملت ایران در این مراسم حضور یافته ایم.
صالحی خاطرنشان کرد: مراسم امروز برای تقدیر از دولت خدمتگزار و رییس دولت تدبیر و امید است که با توشه ای از سال ها حضور در صحنه سیاسی و عرصه دیپلماتیک تدابیر خردمندانه و شجاعانه ای را اتخاذ کردند.
وی همچنین در این مراسم از تلاش های رییس مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: عبور از این گذرگاه به برکت خون شهدا انجام شد.

201/201

کد خبر: 588683

وب گردی

وب گردی