رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان:  اعضاء هیات علمی و کارکنان خلاق و نوآور شناسایی شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه با مدیر کل دفتر توانمندسازی وآموزش‎های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی بر شناسایی اعضاء هیات علمی و کارکنان خلاق و نوآور تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امین‎رضا کمالیان ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: با دیدگاه جدید دکتر حمید میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مسیر ایجاد دانشگاه کارآفرین در اسرع وقت هموار شده و ما در واحدهای دانشگاهی باید از این فرصت بهینه به بهترین نحو استفاده کرده و این هدف را تحقق بخشیم.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارکنان واساتید خلاق و نوآور باید شناسایی شوند و با استفاده از امکانات و تجهیزات دانشگاه شرایط راهاندازی شرکتهای دانشبنیان برای آنها فراهم شود تا بدین وسیله انگیزه کارکنان را بالا ببریم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تاکید کرد: یکی از اهداف دانشگاه باید ترغیب اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان برای حضور پررنگ تر در بخشهای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانشبنیان باشد .

این مسئول بیان کرد: تحقق این هدف با همکاری و همراهی توانمندیها و پتانسیلهای موجود در دانشگاه امکانپذیر خواهد بود و مهارتهای خلاقی که توسط اعضاء هیات علمی، کارکنان و دانشجویان ایجاد می شود فرصتهای شغلی نو و جدید پدید می‎آورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که نتایج این جلسات عملیاتی کردن مصوبات و راه کارهای ارائه شده باشد.

20101

کد خبر: 588754

وب گردی

وب گردی