رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:  نگاه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  در همه‎ی حوزه‎ها نگاه کارشناسی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان در مراسم افتتاح کلینیک سلامت شبانه روزی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از زحمات و نگاه کارشناسی رئیس این واحد دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود رضا میری در مراسم افتتاح کلینیک سلامت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی به آزادی رسیدیم که بهترین نعمتهای خداوند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز خوشحالیم که در راستای تحقق نعمت سلامت شاهد افتتاح کلینیک شبانه روزی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، عنوان کرد: از ارکان مراقبتهای اولیه سلامت و بهداشت همکاری بین بخشی و مشارکت همگانی است و بسیار خوشحال هستیم که ارگانهایی مثل دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش بیشترین همکاری را در جهت تحقق اهداف سلامت دارند.

این مسئول با ابراز خرسندی از قرار گرفتن طرح بیمارستان 96تختخوابی و دو کلینیک سلامت در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مطرح شدن این برنامه‌ها در دستور کار نشان دهنده نگاه کارشناسی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه سلامت است و باید به دانشگاهیان استان تبریک گفت که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی با نگاهی کارشناسی با مسائل برخورد میکند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان یک نعمت بزرگ برای باعث توسعه علم در استان است و با وجود این دانشگاه عظیم در حال حاضر بیش از 105هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل هستند.

10101

کد خبر: 588782

وب گردی

وب گردی