دستور شهردار برای پیگیری حادثه کارواش دریا/ قالیباف: ماموران شهرداری را هم زده اند

معاون رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران، اعلام کرد: شهردار تهران دستور پیگیری حادثه کارواش دریا را صادر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران؛ فرزاد خلفی گفت: شهرداری تهران در حال بررسی این موضوع است و شهردار تهران دستور پیگیری این موضوع را صریحا اعلام کرده است.

او با اشاره به اینکه تا زمان مشخص شدن موضوع باید منتظر ماند، تاکید کرد: موضوع از سوی شهرداری منطقه 2 و شهرداری کل در حال بررسی است و بزودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

خلفی در پاسخ به اینکه چرا این اتفاق رخ داده، گفت: زوایای موضوع در حال بررسی است که نتیجه آن بررسی و تصمیم قانونی از سوی شهرداری تهران، اتخاذ خواهد شد.

فقط بخشی از فیلم درگیری کارواش سعادت آباد منتشر شده است

میزان نوشت: شهردار تهران در ارتباط با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله شبانه به یک کارواش در سعادت آباد توسط ماموران شهرداری گفت: در جریان این موضوع هستم و اصل درگیری تحت هر شرایطی کار ناپسندی است، آن را محکوم می‌کنم و دستور رسیدگی و پیگیری این مسئله را صادر کرده‌ام.

محمدباقر قالیباف گفت: واقعیت این است که ماموران شهرداری در رسیدگی به تخلفات بر اساس حکم قضایی عمل می‌کنند و خود راسا در این مورد تصمیم نمی‌گیرند.

شهردار تهران گفت: فقط بخشی از فیلم که مربوط به درگیری بوده، منتشر شده است؛ این درحالیست که آن‌ها نیز با سنگ و چوب به ماموران آسیب رسانده و علاوه بر تخلف، به ماموری که می‌خواسته اجرای قانون کند، تجری کرده اند.

قالیباف در پایان گفت: طبیعی است که در برخورد با متخلفات آن‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهند؛ اما ماموران ما نباید درگیر می‌‌شدند و باید با روش دیگری این کار را انجام می‌دادند و مسئله را با عکس‌العمل مناسبی حل می‌کردند.

20106

کد خبر: 588848

وب گردی

وب گردی