همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی در کلینیک تخصصی دندان‎پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان از همکاری این دانشگاه در کلینیک تخصصی دندان‎پزشکی کلینیک سلامت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با تعرفه‎های دولتی خبر داد.

محمودرضا میری، با بیان اینکه به آینده این کلینیک خوشبین و امیدوار است، اضافه کرد: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تامین سلامت انسان‎ها احساس مسئولیت کرده و کلینیک سلامت این دانشگاه راه‎اندازی شد بسیار خوشحال و به آینده این کلینیک امیدوار هستیم.

این مسئول در پاسخ به این سوال که دانشگاه علومپزشکی زاهدان برای راه اندازی این کلینیک تا چه حد پشتیبانی انجام داده است؟ گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان در رابطه با تامین سلامت انسانها اهداف مشترکی را دنبال میکنند، اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان از دانشجویان پزشکی، پرستاری، مامائی پذیرش میکند نشان دهنده هماهنگی و همکاری بیشتر بخشها است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان بر خود وظیفه میداند که نه تنها در این کلینیک بلکه در هر برنامه و فعالیتی که برای ارائه خدمات و سلامت جامعه باشد همکاری و حمایتهای لازم را انجام دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان در پاسخ به سوال همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تا چه حد و به چه صورت ارزیابی و نیز نزدیکی این دو دانشگاه به چه اندازه است، عنوان کرد: اهداف این دو دانشگاه مشترک است و در تمام جلسات هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بنده به عنوان نماینده وزیر بهداشت و درمان، حمایتهای لازم را از برنامه‎هایی که برای حوزه سلامت مطرح می‎شود انجام میدهیم.

میری با بیان این مطلب که هدف سلامت انسانها است، پروژه افتتاح کلینیک سلامت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان پروژه‎ای بسیار خوب و مناسب برشمرد.

20101

کد خبر: 588854

وب گردی

وب گردی