برگزاری جشنواره ملی سرود «ماه پیشونی» به مناسبت دهه مبارک فجر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری جشنواره ملی سرود "ماه پیشونی" ویژه مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر مسعود حبیبی گفت: جشنواره ملی سرود «ماه پیشونی» ویژه مهدهای کودک و مراکز پیش ­دبستانی همیار غنچه های هلال سراسر کشور با هدف آشنایی اعضای کانون غنچه ­های هلال­ احمر با اصول هفتگانه جمعیت­ های هلال­ احمر و صلیب ­سرخ، انتشار اهداف بشردوستانه نهضت بین ­المللی صلیب سرخ و هلال احمر با زبان کودکانه، آشنایی کودکان با فعالیت ­های جمعیت هلال­ احمر و توسعه کار گروهی برگزار می گردد.

دکتر حبیبی افزود: نظر به تاثیرگذاری سرود در آموزش کودکان برآنیم با برگزاری مسابقه سرود آموزه­ های نهضت بین­ المللی صلیب سرخ و هلال­ احمر را بین اعضای کانون غنچه­ های هلال­ احمر نهادینه سازیم. در این دوره از مسابقات ۱۰ سرود و ۵ نمایش آهنگین جهت اجرا به مهدهای کودک ارائه شده و مربیان مهدها و مراکز پیش دبستانی پس از تمرین با کودکان قطعات ضبط شده آنان را برای داوری به ستاد ارسال می­ نمایند.

به گفته وی این سرودها شامل معرفی اصول نهضت بین­ المللی صلیب سرخ و هلال احمر، همچنین آشنایی کودکان با فعالیت های جمعیت هلال احمر است که با زبانی کودکانه سروده شده و در کتاب و لوح فشرده ای با نام «دوستانه» به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است جهت شرکت در این جشنواره مربیان مهدها با بهره ­گیری از اقلام دریافتی یا مراجعه به بخش جشنواره در پایگاه اطلاع ­رسانی سازمان جوانان هلال احمر به آدرس javananhelal.ir می­توانند یک یا چند عنوان از سرود و نمایش­ ها را انتخاب کرده و پس از تمرین کودکان، نسخه نهایی کار را ضبط نموده و از طریق ارائه CD به شعبه هلال­ احمر و یا ارسال به شماره تلفن ­همراه ۰۹۲۱۰۷۰۰۸۱۲ از طریق نرم ­افزار تلگرام حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ اقدام کنند.

20106

کد خبر: 588860

وب گردی

وب گردی