اظهارنظر جالب کلوپ برای تکذیب خبر تلاش لیورپول جهت جذب بازیکن وستهام

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول برای تکذیب خبری که از تلاش قرمزپوشان مرسی‌ساید برای خرید هافبک بازیساز وستهام حکایت دارد، اظهارنظری جالب کرد.

به گزارش ایسکانیوز یورگن کلوپ تأکید کرد باشگاه لیورپول برای رسیدن به دیمیتری پایت، هافبک فرانسوی وستهام او را سایه‌به‌سایه تعقیب نخواهد کرد.

کلوپ که تیمش امروز (سه‌شنبه) در بازی دوم خود از دور چهارم جام حذفی انگلیس، به مصاف وستهام می‌رود، در پاسخ به این سؤال که آیا لیورپول به هر قیمتی خواهان خرید بهترین گلزن حریف است، گفت: من زمانی که سرمربی دورتموند بودم با پایت در آن زمان که در مارسی بازی می‌کرد روبه‌رو شدم و به همین دلیل او را از قبل می‌شناختم. با این حال نه او، نه هیچ بازیکن دیگری در بازار نیست که ما برای رسیدن به او (به مسئولان باشگاه) بگوییم: بجنبید، او را دنبال کنید، حتی اگر لازم شد تا سرویس‌های بهداشتی!

کلوپ در ادامه به بازی تیمش برابر وستهام و خطری که از جانب پایت تیم او را تهدید می‌کند، اظهار داشت: تجربه‌ای که از فوتبال دارم به من می‌‌گوید که نباید فقط روی پایت به عنوان تنها خطری که ما را تهدید می‌‌کند، تمرکز کنیم. کاری که ما باید انجام بدهیم این است که از رسیدن توپ‌‌ها به پایت جلوگیری کنیم. اگر او خیلی صاحب توپ نشود، احتمال خطرساز شدنش در بازی کم می‌شود.

پایت در این فصل به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شده که دلیل آن شش گل و 18 پاس گلی بوده که در 18 بازی‌اش در این فصل داشته است.

601/601

کد خبر: 589073

وب گردی

وب گردی