تأسیس شرکت های دانش بنیان وتجاری سازی ایده ها در دوران پسا تحریم در دانشگاه آزاد اسلامی سرعت خواهد گرفت

رئیس شورای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در هفتمین جلسه این شورا به میزبانی واحد گرمسارگفت: دکتر میرزاده یکی از مدیران موفق وبرجسته کشور هستند که توانستند دانشگاه را در مدتی کوتاه در مسیرپیشرفت وتعالی قرار داده و از نابودی و غرق شدن نجات بدهند.

به گزارش ایسکانیوز، طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و رئیس شورای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در هفتمین جلسه این شورا به میزبانی واحد گرمسارگفت: دکتر میرزاده یکی از مدیران موفق وبرجسته کشور هستند که توانستند دانشگاه را در مدتی کوتاه در مسیرپیشرفت وتعالی قرار داده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شورای اداری مالی استان سمنان با یک جمع علمی و تخصصی و با تعامل وهمدلی بتواند مسائل استان را به نحو مطلوب حل و فصل کند بیان کرد: انشاء الله به گونه ای خدمت کنیم که به عنوان شورای اداری مالی برتر و نمونه مطرح باشیم.

دکتر میرساردو دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب دانست و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در همه صحنه ها حضور داشته و هم به لحاظ تربیت نیروی انسانی، هم به لحاظ اشتغال زایی، هم به لحاظ اقتصادی، هم به لحاظ تولید علم و درآمد، هم کمک و هم بازویی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رئیس شورای اداری مالی استان سمنان به تعامل سازنده و همکاری بسیار خوب دولت تدبیر و امید با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر وامید به دانشگاه آزاد اسلامی دید بسیار مثبتی دارد و همواره همراه و حامی دانشگاه بوده است.

سرپرست واحد گرمسار به دوران پسا تحریم هم اشاره ای کرد و بیان کرد: خوشبختانه تحریم ها برداشته شدند، اگر چه نتیجه تحریم ها بزودی ملموس نخواهد بود اما فصل جدیدی در ارتباطات بین المللی به ویژه در اقتصاد ما با دنیا در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: کشورهای جهان در این مدت کوتاه برای حضور وسرمایه گذاری در اقتصاد ایران اعلام آمادگی و استقبال کردند که فصل جدیدی در رونق اقتصادی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی ایفا خواهد کرد.

دکتر میرساردو تاسیس شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی ایده ها را یادآور شد وگفت: با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاسیس شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی ایده ها نیز سرعت خواهد گرفت.

در این جلسه که معاونین اداری و مالی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان حضور داشتند در خصوص امور اداری و مالی واحدهای استان سمنان بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

20101

کد خبر: 589203

وب گردی

وب گردی