همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی; سامانه انتخاب اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از دید مخاطبان راه اندازی شد

مدیر کل دفتر پیگیری های ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی «سامانه انتخاب اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از دید مخاطبان» خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، شایان نقی زاده با اشاره به درخواست دکتر میرزاده از دانشجویان و کارکنان دانشگاه در مورد معرفی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که متعهد، پاکدامن، درستکار، دلسوز و کار آشنا بوده و اهل سیاسی کاری، دغلبازی و بده بستان های رایج نباشند، افزود: از آنجایی که صفحه شخصی اینستاگرام ریاست دانشگاه، با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبرو شده، دفتر پیگیری های ویژه ریاست دانشگاه اقدام به راه «اندازی سامانه انتخاب اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از دید مخاطبان» کرده است.

نقی زاده خاطر نشان کرد: این سامانه که در سایت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی hmirzadeh.com است، همزمان با یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز به کار می کند.

مدیر کل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنابراین از تمامی مخاطبان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می شود با مراجعه به سایت دکتر حمید میرزاده و انتخاب سامانه مربوطه، دانشگاه را در راستای شناسایی این افراد یاری کنند.

وی افزود: ضمنا خواهشمند است درج نظرات صرفا از طریق این سامانه انجام شود و از ثبت نظرات مطروحه در فضای مجازی و اینستاگرام خودداری شود.

10101

کد خبر: 589301

وب گردی

وب گردی