مرحله نهایی مسابقه طراحی و ساخت دوچرخه هیبرید برگزار می شود

مرحله نهایی مسابقه طراحی و ساخت دوچرخه هیبرید ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری در پارک پردیسان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگذاری مهر ، در مرحله نهایی مسابقه طراحی و ساخت دوچرخه هیبرید، گروه های شرکت کننده باید دوچرخه های ساخت خود را در سه نوع آزمون مسیر مسطح و شیب دار بدون رکاب زدن و مسیر ترکیبی حاصل آزمون کنند.

آزمون مسیر ترکیبی ۴۰ کیلومتر در روز اول و دو آزمون مسیر مسطح ۷ کیلومتر و مسیر شیب دار (۸ درجه) ۱۰۰ متر در روز دوم انجام می شود. بعد از ثبت امتیازات و انجام آزمون ها، هر گروه ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا در مورد تطابق طرح و دوچرخه ساخته شده توضیحات خود را ارائه کنند.

گروه های منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدیT مورد حمایت ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی نیز به منظور تجاری سازی طرح خود قرار می گیرند.

مرحله طراحی مسابقه طراحی و ساخت دوچرخه هیبرید، در مهرماه سال جاری برگزار شد و سپس طرح های ارسال شده به دبیرخانه داوری و طرح های منتخب برای مرحله ساخت توسط کمیته داوری مشخص شدند.

در مرحله داوری، گروه ها بایستی طرح پیشنهادی خود را روی دوچرخه هایی که از طرف مرکز نوآوری و توسعه فناوری بهینه سازی انرژی و محیط زیست داده شده بود، پیاده سازی می کردند و تا اواسط دی ماه دوچرخه های ساخته شده به این مرکز ارائه شد، این دوچرخه‌ها از سوی گروه‌هایی که به مرحله نیمه نهایی رسیده بودند، ساخته و تحویل داده شد.

103

کد خبر: 589312

وب گردی

وب گردی