بیانیه جمعیت زنان نو اندیش: استمرار راه سخت مردم سالاری و مقابله با حذف آرمان‌های انقلاب اسلامی  را در مشارکت حداکثری مردم می‌دانیم

 جمعیت زنان مسلمان نو اندیش طی بیانیه ای به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد :زنان مسلمان نو اندیش استمرار راه سخت مردم سالاری و مقابله با حذف آرمان های انقلاب اسلامی  را در مشارکت حداکثری مردم می دانیم و باور داریم این انتخابات تداوم دستاورد ذی قیمت راه  برجام در منطقه و کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، در بیانیه جمعیت زنان مسلمان نو اندیش به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است ، زنان ایران علی رغم این بی مهری ها فرصت انتخابات و صندوق رای را به نااهلان واگذار نمی کنند.

این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه بزرگداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی مردمی ترین انقلاب در تاریخ انقلاب های جهان هستیم.

22بهمن یاد آور رشادت ها و از خود گذشتگی های زنان و مردانی است که در راه اعتلای وطن جان گرانمایه خود را برای سربلندی کشور فدا کردند و با خون خود نهال انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

انقلاب بزرگی که با رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) طلیعه فجر شد و به شکل گیری نظام جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش انجامید.

جمهوری اسلامی در پرتو استقلال و آزادی آرمان همه مبارزان و آزادیخواهانی شد که پس از دهها سال مبارزه در جستجوی آبادی و آزادی و پیشرفت ایران عزیز بودند و جمهوری اسلامی را نماد بارز مردمسالاری سازگار با دین می خواستند.

22 بهمن سال 94 را در حالی پشت سر می گذاریم که این ایام مصادف شده است با دو انتخابات سرنوشت ساز .انتخاباتی که قرار است بار دیگر حق مردم در تعیین سرنوشت خود را در پرتو جمهوری اسلامی فریاد کند و مردمی که در این 37 سال در تمامی بزنگاهها تعلق خود را به آرمانهای انقلاب و منافع ملی کشور به اثبات رساندند .

اما آنچه که امید به این اثر گذا ری را دوچندان می کند ،باور به میزان قرار گرفتن رای مردم است که متاسفانه علی رغم تاکید رهبری و اقدام موثر دولت یازدهم در این ارتباط،رفتار هیئت های نظارت شورای نگهبان در تناقض با این تاکیدات و باور مردمی بود که در این 37 سال ثابت کرده اند که آگاه ترین و مسئول ترین مردم دنیا هستند، به خصوص حذف نیمی از زنانی که با ایمان به اثر گذاری خود در مقدرات اساسی مملکت پا در این عرصه خطیر گذاشتند.

اما علی رغم این بی مهری ها همچنان با ایمان به این نقش به راه خود ادامه می دهند و فرصت انتخابات صندوق رای را به نااهلان واگذار نمی کنند.

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش همراه با ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان کشور ادامه این مسیر را حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 می داند و با انسجام حداکثری ، لیست های ائتلاف اصلاح طلبان در سراسر کشور را حمایت می کند و همچنان بر تحقق 30 درصدی زنان در لیست های انتخاباتی تاکید می ورزد.

ما زنان مسلمان نو اندیش استمرار راه سخت مردمسالاری و مقابله با حذف آرمان های انقلاب اسلامی را در مشارکت حداکثری مردم می دانیم و باور داریم این انتخابات تداوم دستاورد ذی قیمت راه برجام در منطقه و کشور است.

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش در آستانه گرامیداشت سالروز طلیعه فجر دیگری از انقلاب اسلامی با حضور و راهپیمایی دراین روز ملی بار دیگر ضمن تجدید عهد با آرمان های این انقلاب ،مردان و زنان ایران را به شرکت گسترده در این همایش وحدت فرا می خواند.

21بهمن ماه 1394

جمعیت زنان مسلمان نواندیش

201/202

کد خبر: 599312

وب گردی

وب گردی