گوشی فیلیپس V800 به سیستم عامل اندروید مجهز می‌شود

شرکت فیلیپس (Philips) مدل جدیدی از گوشی تاشو با نام V800 را در دست ساخت دارد. این محصول که تا این لحظه از فیلتر قوانین دستگاه‌های بی‌سیم چین (TENAA) عبورد کرده، مجهز به سیستم عامل اندروید ۵٫۱ خواهد بود. یک زمانی بود که گوشی‌های تاشو محبوبیت زیادی بین کاربرها داشتند اما امروز دیگر استفاده از این نوع گوشی‌های موبایل، تقریبا محدود شده به کشورهای آسیای شرقی.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، شرکت فیلیپس (Philips) مدل جدیدی از گوشی تاشو با نام V800 را در دست ساخت دارد. این محصول که تا این لحظه از فیلتر قوانین دستگاه‌های بی‌سیم چین (TENAA) عبورد کرده، مجهز به سیستم عامل اندروید ۵٫۱ خواهد بود. یک زمانی بود که گوشی‌های تاشو محبوبیت زیادی بین کاربرها داشتند اما امروز دیگر استفاده از این نوع گوشی‌های موبایل، تقریبا محدود شده به کشورهای آسیای شرقی.

یکی از دلایل فروش کم گوشی‌های تاشو، وزن و ضخامت زیاد آن‌ها بود.

گوشی V800 دارای دو صفحه‌ی نمایشگر مجزای ۳٫۷ اینچی با رزولوشن 720p است که یکی در بیرون و یکی در داخل دستگاه قرار دارد. و به همین ترتیب، دو دوربین هم دارد که یکی در پشت (۱۳ مگاپیکسل با کیفیت 1080p) و یکی (۵ مگاپیکسلی) داخل دستگاه تعبیه شده که دومی برای گرفتن عکس‌های سلفی است.

این گوشی مجهز به پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (با درگاه microSD) است. اتصال LTE، هم برای دسترسی به شبکه‌ی 4G، هم در حالت جهانی و هم محدود در مرزهای چین، در این گوشی تعبیه شده است.

گوشی فیلیپس V800 به اندازه‌ی ۱۹٫۱ میلی‌متر ضخامت و ۲۰۶ گرم وزن دارد. یکی از دلایل فروش کم گوشی‌های تاشو، وزن و ضخامت زیاد آن‌ها بود.

تا این لحظه هیچ خبره در مورد قیمت و تاریخ عرضه گوشی فیلیپس V800 منتشر نشده است.

10103

کد خبر: 599349

وب گردی

وب گردی