تقدیر از نویسندگان، منتقدان، عکاسان برگزیده رسانه‌ها در جشنواره فیلم فجر

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، از تقدیر نویسندگان، منتقدان، عکاسان برگزیده رسانه‌ها در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سید صادق موسوی اظهار داشت: برای تکریم و ارج نهادن به جایگاه نویسندگان، منتقدان و عکاسان در رسانه‌ها قرار است از فعالان برتررسانه‌ای تقدیر شود.

وی در ادامه اظهارداشت: انتخاب اهالی زحمتکش و فعال رسانه به پاس ارج نهادن به نقش موثر و همکاری و صبوری شایسته این قشر فهیم و پرتلاش است.

موسوی افزود : با گرمای قلم خبرنگاران و منتقدان و نور دوربین عکاسان جشنواره توانست به شکلی باشکوه در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهور و بروزی شایسته یابد.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به حضور پر رنگ، منظم و پرحوصله اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر، افزود: اعلام این خبر در روز پایانی جشنواره نیز صرفاً برای جلوگیری از بروز هر گونه سوء تفاهم بوده است.

موسوی خاطرنشان کرد: در این روزهای پایانی جشنواره بار دیگر به سهم خود از صمیم قلب قدردان زحمات همه اهالی رسانه هستم چرا که یک بار دیگر نشان دادند آمادگی تعامل برای برگزاری رویدادهای بزرگ را دارند.

502502

کد خبر: 599366

وب گردی

وب گردی