بازی انحصاری ایکس‌باکس وان، برای کامپیوتر هم می‌آید

حدود یک هفته‌ی پیش بود که در قالب شایعه‌ای، از عرضه‌ی بازی Quantum Break روی کامپیوتر شنیدیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، مایکروسافت که تهیه‌کننده‌ی این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان است، به سرعت این خبر را تکذیب کرد و اطلاعاتی هم که عرضه‌ی Quantum Break را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نشان می‌دادند از بین رفتند. با این حال، عرضه‌ی این بازی روی کامپیوتر دیروز از سوی مایکروسافت‌ به طور رسمی تایید شد.

استودیوی بازی‌سازی Remedy و مایکروسافت دیروز خبر از عرضه‌ی همزمان بازی Quantum Break روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 دادند. هر دو نسخه‌ی بازی به طور همزمان در روز دهم آوریل سال جاری میلادی (۲۲ فروردین) عرضه خواهند شد.

مایکروسافت هم‌چنین گفت تمام کسانی که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Quantum Break را خریداری کنند، به صورت رایگان نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 بازی «آلن ویک» (Alan Wake) و دو بسته‌ی الحاقی‌اش یعنی The Signal و The Writer را دریافت خواهند کرد.

پیش‌خرید نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Quantum Break از برخی فروشگاه‌ها، در کنار نسخه‌ی رایگان آلن ویک، نسخه‌ی کامپیوتر Quantum Break یا بازی Alan Wake’s American Nightmare را به همراه خواهد داشت.

بازی الن ویک و بسته‌های الحاقی‌اش با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان، روی این کنسول نسل هشتمی هم قابل بازی کردن هستند.

قرار است هم‌چنین یک باندل ایکس‌باکس وان مختص بازی Quantum Break و ده روز زودتر از عرضه‌ی جهانی بازی عرضه شود. این باندل یک کنسول و دسته‌ی سفید را در کنار یک نسخه‌ی دیجیتالی Quantum Break در خود جای خواهد داد.

20104

کد خبر: 599619

وب گردی

وب گردی