نوبخت در دیدار با آیت الله ایمانی :کشورها برای حضور در بازار ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند

سخنگوی دولت گفت: امروز کشورهای دنیا برای حضور در بازار ایران رقابت دارند باید از این فرصت استفاده کرد اما با این حال باید توجه داشت که کشور به یک مصرف‌کننده تبدیل نشود.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت صبح امروز در دیدار با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس اظهار داشت: امروز کشورهای دنیا برای حضور در بازار ایران رقابت دارند باید از این فرصت استفاده کرد اما با این حال باید توجه داشت که کشور به یک مصرف‌کننده تبدیل نشود.

وی با بیان اینکه باید با ورود این سرمایه‌گذاری‌ها صادرات را افزایش داد، گفت: با تمامی شرکت‌ها از جمله پژو صحبت شده که با سرمایه‌گذاری مشترک، از تکنولوژی‌های جدید بهره شده و صادرات را رونق داد.

نوبخت با اشاره به علاقه همه کشورها برای سرمایه‌گذاری در ایران افزود: این کشورها برای حضور در بازار ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند و ما باید از میان این درخواست‌ها بهترین را انتخاب کنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت دولت اجرایی کردن وعده‌هایی است که به مردم می‌دهد، خاطرنشان کرد: دولت در صورتی که نتواند وعده‌ای را عملی کند، قول نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: در سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف بیش از هزار طرح وعده داده ‌شده که در بیش از 545 طرح عملیاتی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بیان کرد: کشور ایران در چند سال اخیر با مشکلات بسیاری از جمله تحریم‌های سنگین روبه‌رو بوده است که این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.

203

کد خبر: 599674

وب گردی

وب گردی