کارگاه یک روزه آشنایی با انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و معضلات آن

کارگاه یک روزه « آشنایی با انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و معضلات آن» در واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، کارگاه آشنایی با انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی با حضور معاون دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و جمعی از اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی در سالن جلسات واحد رشت برگزار شد.
دکتر تیمور آمار معاون دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در دانشگاه به لحاظ اینکه با اقشار مختلفی از جمله دانشجویان و قشری که آتیه ساز این مملکت هستند سرکار داریم، باید جلسات و کارگاهایی پیش بینی شود که بتوان با برگزاری این کارگاهها، جهت هم اندیشی با این قشر جوان به یک نقطه نظر مشترک و فراهم سازی شرایطی که جوانان قادر به داشتن آن در آینده باشند، برسیم.
دکتر آمار تأکید کرد: اساتید نقش بسیار مهم و محوری داشته و در نقش تصمیمی و گزینش نسل جوان می توانند اثر گذار باشند. خروجی این جلسات می تواند ضمن فراهم کردن زمینه آشنایی آنان با هم ، نسل جوان را به سمت و سویی که بتوانند جامعه را مدیریت کنند هدایت کرده و نقش اساتید در این زمینه بسیار بارز است که می توانند آنان را با پیچیدگی های زندگی مدرن ضمن اطلاع رسانی ، آشنا کنند.
لازم به ذکر است در این کارگاه که به همت حوزه معاونت دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با همکاری شورای هماهنگی ستاد مواد مخدر استان گیلان برگزار شد اساتید توانستند شرکت کنندگان در این کارگاه را با معضلات مواد مخدر آشنا کنند.

20106
کد خبر: 599972

وب گردی

وب گردی