انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و اداره فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و اداره فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، امین‌رضا کمالیان دراینباره گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و اداره فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان چند روز اخیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان افزود: در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری بین موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی و هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری رساند این تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی ادامه داد: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های مشترک آموزشی، تحقیقاتی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و ادارهکل به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فناوری موجود، داده‌ها، اطلاعات و نیروی انسانی و منابع مالی است.

کمالیان گفت: نیازسنجی، امکان سنجی، برنامه‌ریزی و آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی برای دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه در حوزه‌های مختلف مهارت و فناوری برای آمادگی ورود به عرصه کسب و کار و ارتقای تولید ملی و حمایت از ایده‌های نو و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مرتبط بندهایی از این تفاهم‌نامه است.

وی ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، جشنواره‌ها و کنفرانس‌های علمی مشترک در حوزه کارآفرینی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از دیگر اقدامات مشترک عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدت زمان این تفاهم‌نامه 5 سال است.

20101

کد خبر: 600151

وب گردی

وب گردی