اندیشه فولادوند هم به بازیگران "مرداد" پیوست

در این پروژه سینمایی اندیشه فولادوند پس از چهره هایی مانند رعنا آزادی ور ، محمدرضا فروتن و بهنوش بختیاری ، به عنوان چهارمین بازیگر به "مرداد" پیوست تا در این اثر اجتماعی که اولین تجربه سینمایی بهمن کامیار محسوب می شود ، مقابل دوربین فرشاد محمدی برود.

به گزارش ایسکانیوز فیلم سینمایی «مرداد» که فیلمنامه آن را نیز بهمن کامیار به نگارش درآورده به تهیه کنندگی محمود فلاح تولید خواهد شد و اندیشه فولادوند که پیش از این آثار سینمایی بسیاری از جمله «سربازهای جمعه» ، «مریم مقدس» و «سن پترزبورگ» را در کارنامه کاری خود ثبت کرده ، اینبار در یکی از نقش های کلیدی «مرداد» ایفای نقش خواهد کرد.

فیلم سینمایی «مرداد» با برخورداری از فیلمنامه ای اجتماعی نگاهی به یک جریان و معضل در جامعه دارد که در حال حاضر مراحل پایانی پیش تولید را می گذراند و بزودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد و تمامی صحنه های این اثر سینمایی در لوکیشن های داخلی و خارجی در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرداد» آمده ؛ "چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی" .

مدیرفیلمبرداری : فرشاد محمدی ، مدیرصدابرداری : خسرو کیوانمهر ، طراح گریم: محسن دارسنج ، طراح صحنه و لباس : حجت اشتری ، مدیر تولید : سجاد رحیمی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : امین قوامی ، مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی ، منشی صحنه : فرشته عروجی ، عکاس: زهرا مصفا و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی

504502

کد خبر: 600214

وب گردی

وب گردی