کتایون ریاحی، برزو ارجمند، افشین پیروانی، علیرضا خمسه، مهرانه مهین ترابی و ... در همایش بنیاد نیکو کاری کمک/ عکس

بنیاد کمک به مدیریت کتایون ریاحی در حدود 3 سال است که فعالیت خود را در ارتباط با کودکان ناشنوا آغاز کرده و با کاشت حلزونی قدرت شنیدن را به آنها عطا می کند.

نیوشا یعقوبی . ایسکانیوز: همایش بنیاد نیکوکاری کمک ، جهت حمایت از کودکان ناشنوا و هنرمندان سالمند ، روز شنبه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

بسیاری از بازیگران و دولتمردان از جمله احمد مسجد جامعی، سید محمد هادی ایازی، علیرضت خمسه ، میترا حجار،شهره سلطانی، مهرانه مهین ترابی ،افشین پیروانی ، تینا پاکروان، برزو ارجمند، آهو خردمند، مجید مظفری،علیرضا تابش، افسانه بایگان، رضا ایرانمنش و... در این مراسم حضور داشتند.

قائم مقام وزارت بهداشت با تحسین عملکرد بنیاد کمک گفت: به جامعه ما امروزه به سمت میانسالی و سالمندی در حال حرکت است و هر چقدر یک جامعه سالمندتر شود مراجعه‌شان به مراکز درمانی و نگهداری افزایش پیدا می‌کند.این کار خانم ریاحی بسیار پسندیده و ارزشمند است زیرا هنرمندان را به فرهنگسازی در این امر ترغیب می کنند .

محمد هادی ایازی حمایت خود را از سالمندان این بنیاد اعلام کرد و افزود: طی تماسی که با دکتر هاشمی داشتم باید اعلام کنم هرکاری درزمینه درمان و هماهنگی‌ بیمارستان‌های خاص برای این عزیزان احتیاج باشد، ما به آنها کمک خواهیم کرد.

برزو ارجمند با اهدای جوایز انوشیروان ارجمند به این بنیاد گفت: شاید اهدای این تندیس بتواند باعث شنیدن یک کودک شود.

سهیلا جلودارزاده 6 سکه ، ابراهیم حسینجانی مبلغ 50 میلیون تومان ،سید غلامرضا کاظمی دینان مبلغ 10 میلیون تومان ،مدیر عامل شرکت بیمه رازی مبلغ 30 میلیون تومان به این خیریه کمک کردند.

عکاس : آیدا بینش

20106

کد خبر: 600215

وب گردی

وب گردی