تقدیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان از پرستاران

به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان از پرستاران تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ صبح امروز 25 بهمن 1394 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، فرماندار لاهیجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ، جمعی از مدیران و معاونین ، استادان و مدیر گروه پرستاری واحد با حضور در بیمارستان 22 آبان شهرستان از پرستاران شاغل دراین مراکز با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تجلیل کردند .

دکتر سهراب کرد رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین واحد ضمن بازدید از بیمارستان 22 آبان شهرستان لاهیجان با اهداء لوح تقدیر از پرستاران حاضر در بخشهای مختلف بیمارستان تقدیر کرد.

او ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از زحمات این قشر دلسوز و زحمت کش تقدیر کردند. ایشان ضمن بر شمردن نقش پرستار گونه حضرت زینب(س) در حوادث کربلا ایشان را عامل مهمی در بقاء این واقعه در تاریخ دانستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان اهمیت شغل پرستاری را واضح و روشن خوانده و گفت که پرستاری شغل شریفی است و هرکس با هر دین و هر مسلکی که دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع می کند.

سهراب کرد رستمی در پیامی خجسته میلاد بزرگ بانوی کربلا، اسطوره صبر و استقامت و تقوی حضرت زینب(س) و روز پرستار را به خانواده بزرگ پرستاری تبریک گفت و از زحمات و تلاشهای بی شائبه آنان قدردانی کرد.

در ادامه فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تبریک این روز گفت : « پرستاری از دیرباز مورد اهمیت بوده و خواهد بود، به همین دلیل امروز وظیفه دانستیم به همراه جمعی دانشگاهیان خدمت شما سختکوشان جامعه بیاییم و از تلاش های شما تشکر کنیم.

او افزود : « نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در پرورش پرستاران چشم پوشیده نیست و فارق التحصیلان این واحد بخش بسیاری از پرستاران بیمارستان های شهرستان و حتی استان و کشور را تشکیل داده است »

کاظم کسرایی در پایان گفت : « امیدوارم کسی بیمار نشود و همه سلامت باشند، اما باید خاطر نشان کرد بیشترین زحمات و تلاش های بخش درمان و بیمارستان ها مروط به جامعه پرستاران است. خوشحالم از اینکه توفیق پیدا کرده ام در جمع عزیزان دانشگاه در خدمت شما باشم »

در پایان ضمن بازدید از بخشی از بیمارستان و تبریک این روز به پرستاران متن تقدیر نامه به شرح زیر خوانده شده و تقدیم پرستاران شد :
روزپرستار روز جاری عاطفه ها روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان ، روز افتخار انسان به انسایت گرامی باد

چشم به آسودگی مبند. خواب را بگو که به غفلت بر چشمت پا ننهد. خستگی را بگو که در تو راه نیابد که بیماران، دل به مهر و صبوری تو بسته اند و چشم های نگران بسیاری در انتظار بهبود، به دست های پر تلاش تو خیره مانده است. بیدار بمان و صبور.بیدار بمان ،پگاهی دوباره در راه است ....

سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز پرستار ، فرصت مغتنمی را برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه شریف و زحمتکش پرستاری فراهم نموده است ، که به این بهانه از تلاش های خالصانه ی همه ی همکاران عزیز ، کارکنان و پرسنل شریف بیمارستان 22 آبان شهرستان لاهیجان ،علی الخصوص پرستاران عزیز این فرشتگان زمینی، تقدیر و تشکر نموده ،از خداوند منان و متعال توفیق روز افزون همگان را از درگاه احدیت آرزومندم .

20106

کد خبر: 600254

وب گردی

وب گردی