همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س)؛ جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته های کامپیوتر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و جمعی از خانواده های ایشان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ،عصر روز گذشته، همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س)؛ جشن فارغ التحصیلی دانش آموخته گان رشته های کامپیوتر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و جمعی از خانواده های ایشان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

محمودرضا اسفندیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در ابتدای این مراسم؛ ضمن تبریک میلاد سراسر نور و برکت عقیله العرب حضرت زینب کبری (س)؛ تقارن جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان واحد اسلامشهر با این روز فرخنده را مایه خیر و برکت دانست و افزود: با الگو پذیری از محسنات این بانوی بزرگوار؛ می توان به درک درستی از مفهوم زندگی پویا و در نتیجه سعادت واقعی رسید؛ امیدوارم بتوانیم با تأسی از این بزرگوار در مسیر صحیح قدم برداریم.

اسفندیار در بخش دیگر سخنان خود با تبریک این روز بزرگ به دانش آموختگان و خانواده های آنان، از فارغ التحصیلی نه به عنوان فراغت کامل از تحصیل بلکه به عنوان پایان یک مرحله از زندگی و نویدبخش شروع مرحله ای دیگر از خدمت و سازندگی یاد کرد و خواستار توجه بیش از پیش بدین مهم شد.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و دانش در جامعه، از مسئولیت خطیر فارغ التحصیلان بعنوان اعضای متعهد و متخصص کشور سخن گفت و گفت: از امروز شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد؛ که بایستی برای توسعه و آبادانی همه جانبه کشور بیش از پیش همت گماشته و قدم بردارید.

غلامرضا زند مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س)؛ از حمایت ها و زحمات ارزشمند دکتر محمودرضا اسفندیار رییس و دکتر داریوش رباطی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد اسلامشهر در برگزاری هرچه مطلوب تر این مراسم تقدیر کرد.

جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان واحد اسلامشهر که به همت دانشجویان؛ و همکاری کانون فارغ التحصیلان و روابط عمومی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ با برنامه های شاد و مفرحی همچون موسیقی و طنز ادامه و با اهدای لوح، تندیس و عکس خاطره خاتمه یافت.

20103

کد خبر: 600353

وب گردی

وب گردی