آتش سوزی در قهوه خانه سنتی /40  نفر نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی قهوه خانه‌ای در غرب پایتخت که منجر به محبوس شدن تعدادی جوان شده بود بدون تلفات جانی و با موفقیت مهار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سید جلال ملکی درباره جزییات امداد رسانی در این حریق گسترده در غرب تهران گفت: شب گذشته حدود ساعت ۲۱ آتش سوزی یک قهوه خانه سنتی در سه راه دهکده (غرب تهران) به سامانه فوریت‌های آتش نشانی ۱۲۵ تهران اعلام شد.

او افزود: آتش نشانان چند ایستگاه برای مهار حریق به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند یک قهوه خانه در زیر زمین یک ساختمان به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شده است.

ملکی به دود غلیظ حاصل از آتش سوزی در محوطه قهوه خانه اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰ دختر و پسر در این قهوه خانه حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها موفق شده بودند از قهوه خانه خارج شوند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی ۱۱ دختر و پسر در شرایط بحرانی و در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران ۱۲۵ از مرگ نجات یافتند، اما ۳ دختر جوان که به شدت دچار دودزدگی شده بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود عملیات خود را به پایان رساندند.علت حادثه همچنان از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

20106

کد خبر: 600374

وب گردی

وب گردی