معاون صندوق رفاه خبر داد: پرداخت وام تحصیلی و ضروری قبل از سال نو

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از دانشجویان خواست برای عدم مشکل در روند پرداخت وام ، از ارایه شماره حساب راکد خودداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سید فردین تقی زاده گفت: ثبت نام وام های دانشجویی در دانشگاه‌ها از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۹ اسفند ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: درخواست ما از دانشجویان این است که بعد از اعلام دانشگاه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند، تا ما بتوانیم هر چه زودتر این وام را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: ما تعهد می کنیم که وام تحصیلی و وام ضروری را تا قبل سال نو پرداخت کنیم برهمین اساس نیز در حال مکانیزه کردن مراحل پرداخت وام هستیم تا در کمترین زمان وام دراختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی از دانشجویان درخواست کرد، برای اینکه مشکلی در روند پرداخت وام ها ایجاد نشود، شماره حسابی که به دانشگاه‌ها اعلام می کنند، شماره حساب راکد نباشد، برخی مواقع دانشجو ثبت نام می کند و شماره حساب نیز می دهد ولی به علت راکد بودن شماره حساب، وام برگشت می‌خورد و این مساله در پرداخت وام خلل ایجاد می کند.

تقی زاده درخصوص مبلغ وام شهریه ای که درنیم سال اول پرداخت شده است گفت: مبلغ وام شهریه‌ای که نیم سال قبل برای تمام دانشجویان شهریه پرداز پراخت شده ۶۵۰ میلیارد ریال بوده که برای نیم سال دوم نیز همین مقدار لحاظ شده است.

وی ادامه داد: صندوق در پرداخت سایر وام ها نیز مشکل ندارد و هر دانشجویی که ثبت نام کند، وام پرداخت می کند.

20104

کد خبر: 600390

وب گردی

وب گردی