دو ماه محرومیت برای سرمربی استقلال! + عکس

پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال، در کنفرانش خبری بعد از بازی با نفت، که با شکست این تیم همراه بود، اذعان کرد داوری به سود یک تیم خاص است!

به گزارش ایسکانیوز، در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال آمده اعتراض به تصمیمات فنی داوران ممنوع بوده و کمیته انضباطی تنها اعتراضات تیم ها مبنی بر دادن کارت زرد یا قرمز اشتباه به بازیکنان را می پذیرد. همچنین در یکی از بندهای آئین نامه انضباطی آمده اگر مربی ای تیم داوری را متهم به جانبداری از یک تیم خاص نماید و تشکیلات کمیته داوران را زیر سوال ببرد تا دو ماه محروم و ده میلیون تومان جریمه نقدی خواهد شد.

البته در بند 3 ماده 67، از کلمه «تا دو ماه» استفاده شده و کمیته انضباطی می تواند نسبت به شدت و حدت مصاحبه مدت زمان کمتری را برای محرومیت مربی در نظر بگیرد. حال باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی چه واکنشی نسبت به حرف های پرویز مظلومی خواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال در مصاحبه بعد از بازی و در کنفرانس خبری در بخشی از حرف هایش گفته است: «آقای اکبریان یک پنالتی واضح برای ما اعلام نکرد. داوری‌ها بعد از مدت‌ها به سمت تیم خاصی گرایش پیدا کرده است ولی نمی‌خواهم اسم آن را بیاورم.»

از آنجایی که تیم استقلال با تیم نفت بازی داشته و پرویز مظلومی در پایان بازی با نفت این حرف ها را مطرح کرده احتمالا منظور سرمربی استقلال، تیم نفت تهران است که در هفته های اخیر برخی از تصمیمات داوری به سود آنها بوده است. مثل دیدار با ملوان بندرانزلی. اگر منظور پرویز مظلومی تیم دیگری بود نیازی نبود در پایان بازی با نفت آن را مطرح کند.

604/601

کد خبر: 600407

وب گردی

وب گردی