شرکت تسلا ، تولید کننده خودروهای برقی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد افرادی که می‌خواهند خودروی خودشان را بفروشند می‌توانند بیمه و میزان تخفیف آن را هم به خریدار جدید منتقل کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، بیانیه‌ی شرکت تسلا در حالی منتشر می‌شود که در سایت این شرکت گفته شده بود که فروشندگان نمی‌توانند بیمه‌ی اتومبیل و تخفیف خدمات بیمه‌ی خودشان را به خریدار جدید منتقل کنند. این موضوع سر و صدای زیادی به راه انداخت و حتی باعث شده بود که برخی کاربران در خرید خودروهای تسلا تجدید نظر کنند. در حالی که شرایط جدید باعث شده بود که کاربران در زمان خرید این اتومبیل‌ها با مشکل مواجه شوند، تسلا اعلام کرد که اطلاعات قرار گرفته در سایت اشتباه بوده‌اند. این شرکت در بیانیه‌ی خودش گفته:” تسلا همچنان امکان انتقال بیمه و تخفیف آن را به خریداران این خودرو‌ها می‌دهد. کاربران اتومبیل‌های تسلا می‌توانند بیمه‌ی خودروی خودشان را به افراد مختلف انتقال بدهند که البته این روش همانند گذشته هزینه‌ای را در بر خواهد داشت. کاربران همچنان می‌توانند در زمان فروش خودروی‌های مدل S و مدل X‌ بیمه و میزان تخفیف آن را هم به افراد دیگر منتقل کنند.”

اگر سیاست‌های تسلا درباره‌ی این موضوع تغییر می‌کرد، احتمال داشت که میزان خرید و فروش محصولات این شرکت کاهش چشم‌گیری پیدا کند.

شرکت تسلا چند روز پیش اعلام کرد که خودروی Model 3 خودش را در تاریخ 12 فروردین ماه سال 95 معرفی خواهد کرد.

20103

کد خبر: 600799

وب گردی

وب گردی