لومیکس GF8؛ دوربینی برای سلفی بازها

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق سلفی گرفتن هستند، بدون شک از محصول جدید پاناسونیک استقبال خواهید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ،شرکت پاناسونیک دوربین عکاسی تازه‌ای وارد بازار کرده که قابلیت‌های ویژه ای برای گرفتن عکس‌های سلفی دارد. این دوربین لومیکس GF8 نام دارد و جدیدترین دوربین عرضه شده توسط شرکت پاناسونیک است.

این دوربین یک نمایشگر تیلت با قابلیت چرخش 180 درجه دارد تا کاربر بتواند چهره‌ی خودش را هنگام گرفتن عکس ببیند.

این دوربین یک نمایشگر تیلت با قابلیت چرخش 180 درجه دارد تا بتوانید چهره‌ی خودتان را هنگام گرفتن عکس ببینید.

قابلیت دیگری هم به اسم Beauty Touch در این دوربین تعبیه شده که برای بهتر کردن حالت چهره کاربرد دارد. Beauty Touch افکت نرم و صافی روی پوست صورت سوژه ایجاد می‌کند، ضمن اینکه می‌توان رنگ پودر صورت، لب‌ها، گونه‌ها و سایه‌‌های اطراف چشم را هم تنظیم کرد. برای افکت کلی هم این دوربین مجهز به گزینه آرایش دیجیتالی (Digital Makeover) است.

دوربین لومیکس GF8 قابلیت‌های توکاری هم برای گرفتن عکس دارد؛ مثل حالتی که اگر دست‌تان را تکان بدهید، دوربین شما را تشخیص می‌دهد و عکس می‌گیرد. به علاوه اگر دو نفر روبه‌روی دوربین بایستند و دوربین هردو چهره را در کادر تشخیص بدهد نیز عکس می‌گیرد.

این دستگاه مجهز به لنزهای قابل تعویض و یک حسگر 16 مگاپیکسلی است و می‌تواند با کیفیت Full HD و با فرمت‌های AVCHD یا MP4 فیلمبرداری کند. قابلیت اتصال WiFi هم در این دوربین تعبیه شده که برای تبادل عکس‌ها با گوشی و همراه اپلیکیشن‌های مربوطه کاربرد دارد.

هنوز خبری درباره‌ی قیمت دوربین لومیکس GF8 منتشر نشده است.

تصاویر بیشتری از این دوربین را در آلبوم زیر ببینید…

20103

کد خبر: 600825

وب گردی

وب گردی