پنج نماینده  کشتی  کشورمان حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا عصر امروز(سه شنبه) به وقت محلی در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با چوئئ از کره جنوبی مسابقه می دهد. و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران چین و تاجیکستان مصاف می دهد. در این وزن 12 کشتی گیر حضور دارند. در وزن 75 کیلوگرم که 14 کشتی گیر وزن کشی کردند، پیام بویری در دور نخست به مصاف کشتی گیری از فیلیپین می رود. و در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار کشتی گیران چین و هند روبرو می شود.

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری در مسابقه نخست به مصاف حریفی از ژاپن می رود.، و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مسابقه نمایندگان کره جنوبی و قزاقستان روبرو خواهد شد. در این وزن 10 نفر حضور دارند. در وزن 98 کیلوگرم که 12 کشتی گیر وزن کشی کردند، مهدی علیاری در دور اول با کشتی گیری از ترکمنستان مسابقه می دهد و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مسابقه فاتحوف از ازبکستان و محمد از برونئی روبرو خواهد شد.، و در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف کاظم بایف از قزاقستان می رود.، در این وزن 10 نفر به روی باسکول رفتند.

مسابقات این اوزان از ساعت 6:30 صبح فردا به وقت تهران آغاز می شود. مسابقات سه وزن باقی مانده روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

605/601

کد خبر: 600898

وب گردی

وب گردی