کاوانی  پاری‌ سن ژرمن را یک قدم به صعود نزدیک کرد/چلسی همچنان امیدوار

پاری سن ژرمن با برتری 2 بر یک برابر چلسی توانست دیدار رفت را با برتری به پایان برساند. بنفیکا نیز در خانه با یک گل به برتری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی پاری سن ژرمن صدرنشین لیگ فرانسه در خانه پذیرای چلسی بود که با برتری 2 بر یک تیم پاریسی همراه بود. دو تیم در این دیدار با ترکیب زیر به میدان آمدند:

پاری سن ژرمن: تراپ، مارکینیوش، سیلوا، لوییز، مکسول، وراتی، موتا، ماتوییدی، مورا، ابراهیموویچ، دی ماریا.

چلسی مهمان نیز با این ترکیب در حالی برابر پاریس به میدان آمد که جان تری و کورت زوما به دلیل مصدومیت غایب بود و اسکار نیز در زمین حضور نداشت: کورتوآ، آزپلیکوئتا، کیهیل، ایوانوویچ، رحمان، فابرگاس، میکل، پدرو، ویلیان، هازارد، کوستا.

بازی با هجمه پاریسی ها برای گلزنی شروع شد طوری که در 15 دقیقه نخست تمام بازیکنان چلسی در زمین خودشان بودند و بازیکنان پاریس با پاس های ممتد خودشان به دنیال پیدا کردن فضایی در زمین چلسی بودند. مهمترین صحنه در بین 15 دقیقه نخست را مارکو وراتی از دست داد که شوت محکم این بازیکن را تیبو کورتوآ دور کرد. یکبار نیز پاس مکسول به شکلی خطرناک از کنار دروازه چلسی گذشت.

در ادامه چلسی بازی را به دست گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت که در مهمترین صحنه ضربه سر دیگو کاستا بعد از برخورد به تراپ به دیرک دروازه اصابت کرد. یکبار هم ایوانویچ جلو کشیده شده می توانست گلزنی کند که موقعیت او هم از دست رفت.

دقیقه 39 پاری سن یرمن به گل رسید. خطای اوبی میکل باعث شد تا داور خطا بگیرد و زلاتان نیز توپ را به صورت محکم و زمینی به سمت دروازه چلسی روانه کرد که با برخورد به پای اوبی میکل تغییر جهت داد و وارد دروازه کورتوآ شد و کاری هم از دست دروازه بان قدبلند چلسی برنیامد. در ادامه بازیکنان چلسی پیش رفتند و بازی هجومی به نمایش گذاشتند.

چلسی در دقیقه 45 گل خورده را پاسخ داد. کرنر ویلیان را اوبی میکل وارد دروازه کرد و ششمین گل خود را برای چلسی ثبت کرد تا بازیکنی که مقصر گل خورده چلسی بود تلافی کند و بازی را به تساوی بکشاند و بلافاصله بازی در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز پاری سن ژرمن بازی را کمی بهتر شروع کرد و مالکیت توپ را در دست داشت ولی جدی ترین موقعیت این نیمه را نیز دیگو کاستا در دقیقه 49 از دست داد و در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن تراپ کوبید.

در ادامه زلاتان نیز صاحب توپ شد ولی شوت او را کورتوآ دفع کرد تا بازی برای دقایقی آرام شود.

دقیقه 60 کورتوآ شوت سنگین لوکاس مورا را نیز دفع کرد تا بازی همچنان یک بر یک دنبال شود.

پاریسی‌ها در دقیقه 78 توانستند به گل دوم برسند. پاس زیبای دی ماریا در عمق به ادینسون کاوانی رسید که به زمین آمده بود و این بازیکن نیز توپ را از بین پاهای کورتوآ وارد دروازه چلسی کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک پاری سن ژرمن به پایان برسد تا همه چیز به دیدار دو تیم در لندن کشیده شود.

در دیگر دیدار که از اهمیت کمی برخوردار بود، بنفیکا و زنیت در پرتغال برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تک گل دقیقه 89 جوناس به سود بنفیکا به پایان رسید.

601/601

کد خبر: 600970

وب گردی

وب گردی