وقتی  عشق به سلامتی شما کمک می کند/عاشق باشید و  بیشتر عمر کنید

برای اینکه بدانید عشق چه تاثیری بر سلامتی شما دارد ابتدا مهم است تعریف دقیقی از عشق داشته باشید. عشق معنایی متفاوتی دارد و بسیاری از مردم هنوز درگیر این موضوع هستند که معنی واقعی عشق یعنی چه؟

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ماهنامه ساناز و سانیا عشق احساسی از یک تاثیر عمیق است که بر اعماق وجودی انسان اثر دارد. عشق می تواند تاثیر عمیقی بر سلامتی انسان داشته باشد.

باعث تولید احساسات مثبت می شود

قهقه های ناشی از احساسات خوش برای جسم و روح انسان مفید هستند تا جایی که عنوان می شود بهترین دارو برای روح است. خندیدن و حال خوش ناشی از عشق بهترین راه حل برای مبارزه با استرس و دردهای جسمی و روحی بوده و تاثیرات فوق العاده ای بر بهبود حال عمومی فرد دارد و باعث می شود تا عوامل مضری که می تواند بر سیستم ایمنی و عملکرد قلب و عروق ما اثر منفی داشته باشد را دفع کند.

به شما کمک می کند تا عمر طولانی تری داشته باشید و با بیماری ها مبارزه کنید

شاید در بسیاری از موارد شنیده باشید بیماران سرطانی که از حمایت عاطفی خانواده و اطرافیان خود برخوردارند بهتر با این موضوع کنار می آیند و احتمال بهبود آنها نیز بیشتر است. احساس عاشق شدن زمانی در فرد ایجاد می شود که یک ارتباط شدید عاطفی بین دو نفر برقرار شده باشد که از نظر فیزیکی زمانیکه فرد وارد یک رابطه شدید عاطفی می شود به این دلیل که جریان خون در کل بدن افزایش می یابد بر سلامت جسم و روح اثر مثبت دارد.

شما را از دکتر رفتن معاف می کند

مطالعات نشان داده افرادی که با یک نفر وارد رابطه شدید عاطفی می شوند معمولا سالمتر هستند دلیل این مورد این است که فرد مقابل از دیگری محافظت کرده چرا که سلامتی وی برای او مهم است. به همین دلیل هر دو نفر مراقب رفتارهای دیگری بوده و از کارهای پرخطر مانند سیگار کشیدن، پرخوری های بی مورد و کار زیاد همدیگر را منع می کنند. طبق تحقیقات به عمل آمده عشق باعث ترشح اکسی توسین می شود هورمونی که باعث احساس شادی در فرد می شود و سطح مواد استرس زا را در بدن کاهش می‌دهد.

پاراگراف مربوط به اینستاگرام

عشق احساسی از یک تاثیر عمیق است که بر اعماق وجودی انسان اثر دارد. عشق می تواند تاثیر عمیقی بر سلامتی انسان داشته باشد. خندیدن و حال خوش ناشی از عشق بهترین راه حل برای مبارزه با استرس و دردهای جسمی و روحی بوده و تاثیرات فوق العاده ای بر بهبود حال عمومی فرد دارد و باعث می شود تا عوامل مضری که می تواند بر سیستم ایمنی و عملکرد قلب و عروق ما اثر منفی داشته باشد را دفع کند. طبق تحقیقات بعمل آمده عشق باعث ترشح اکسی توسین می شود هورمونی که باعث احساس شادی در فرد می شود و سطح مواد استرس زا را در بدن کاهش میدهد.

جملات کوتاه برای کانال

  • عشق عوامل مضری که می تواند بر سیستم ایمنی و عملکرد قلب و عروق ما اثر منفی داشته باشد را دفع کند.
  • از نظر فیزیکی زمانیکه فرد وارد یک رابطه شدید عاطفی می شود به این دلیل که جریان خون در کل بدن افزایش می یابد بر سلامت جسم و روح اثر مثبت دارد.
  • عشق باعث ترشح اکسی توسین می شود هورمونی که باعث احساس شادی در فرد می شود و سطح مواد استرس زا را در بدن کاهش می‌دهد.
  • مطالب بیشتر را می توانید اینجا بخوانید.
  • 105105

کد خبر: 601068

وب گردی

وب گردی