هر روز  4 هزار برگ جریمه برای موتورسواران متخلف صادر می شود/ انتقال روزانه 900 موتورسیکلت به پارکینگ

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب از انتقال روزانه 900 موتورسیکلت به پارکینگ توسط کفی‌های راهور خبر داد و گفت: علاوه بر انتقال موتورسیکت به پارکینگ، روزانه 3 تا 4 هزار برگ برای راکبان متخلف صادر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سرهنگ سعید سپهری،درباره تشدید برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف گفت: برخورد با موتورسیکلت‌های متخلفی که اقدام به حرکات نمایشی در سطح شهر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن مدارک از قبیل گواهینامه، معاینه فنی و بیمه نامه، عبور از محل ممنوعه و مخدوش کردن پلاک کردند، برخورد خواهد شد.

او در ادامه با بیان این مطلب که 45 دستگاه کفی برای انتقال موتورسیکلت‌ها متخلف در سطح شهر وجود دارد که تقریبا 800 تا 900 دستگاه متوقف خواهد شد، گفت: علاوه بر استقرار کفی در سطح شهر، ماموران راهور روزانه 3 تا 4 هزار برگ جریمه برای راکبان متخلف صادر می ‌کنند.

سرهنگ سپهری در خاتمه با بیان این مطلب که با موتورسیکلت‌هایی که اقدام به مخدوش کردن پلاک‌های خود نیز می‌کنند با جدیت برخورد خواهد شد، تاکید کرد: موتورسیکلت متخلفان اگر برای بار اول توقیف شده باشد، به مدت یک هفته و اگر برای بار دوم و بیشتر توقیف شده باشد، حداقل به مدت سه ماه در پارکینگ نگهداری خواهد شد.

105105

کد خبر: 601125

وب گردی

وب گردی