جهانگیری: بنای کار دولت یازدهم بر پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست/افرادی که آدرس غلط می دهند را نباید جدی گرفت

معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: می دانید که بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست اما گاهی اوقات اظهار نظرهای مغرضانه ای طرح می شود که نه تنها نسبتی با نقد ندارد بلکه نوعی پریشان گویی است و هر انسان منصفی از شنیدنش متاثر می شود از جمله این که به تازگی از دولت خواسته شده به خاطر عدم انتشار گزارش سه ماهه در خصوص یک شاخص اقتصادی شرمنده باشد!

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در آخرین پست اینستاگرامی نوشته است:

به راستی چه کسی شرمنده است؟

می دانید که بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب کنندگان بی انصاف نیست اما گاهی اوقات اظهار نظرهای مغرضانه ای طرح می شود که نه تنها نسبتی با نقد ندارد بلکه نوعی پریشان گویی است و هر انسان منصفی از شنیدنش متاثر می شود از جمله این که به تازگی از دولت خواسته شده به خاطر عدم انتشار گزارش سه ماهه در خصوص یک شاخص اقتصادی شرمنده باشد!

اینکه مسئولان بابت رفتار ناشایست خود شرمنده شهروندان باشند محل خدشه نیست با این حال در هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به صراحت گفتم اگر قرار به شرمندگی باشد چه کسانی باید شرمنده باشند. افرادی باید شرمنده باشند که بی حساب و کتاب خرج کردند و بدهی هایی بزرگ بر عهده دولت بعد قرار دادند و یک دولت به معنای واقعی بدهکار ایجاد کردند. شرمندگی برای کسانی است که 22 میلیارد دلار در 17 ماه از پولهای کشور را به بهانه ی واهی جلوگیری از نوسانات قیمت ارز به استانبول و دبی برده و فروختند که نه تنها از نوسانات ارز جلوگیری نکردند که وضع ارز به مراتب بدتر شد. کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کرده و دکل نفتی گم کردند، ده ها فساد در کشور شکل داده و فساد را نهادینه کردند.

موضوع واقعا خیلی روشن است و به نظرم افرادی که آدرس غلط می دهند را نباید جدی گرفت.

201/201

کد خبر: 601150

وب گردی

وب گردی