داورزنی: متاسفانه بازیکنان والیبال ساحلی دوگانه سوز هستند

رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی کیش امروز مهمانان ویژه ای داشت که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از جمله آنها بود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره برگزاری رقابت های تور جهانی در جزیره کیش گفت: خوشحالم از اینکه توانستیم با برگزاری این رقابت ها به اهداف خود برسیم. در حال حاضر دو طرف یعنی هم ما و هم فدراسیون جهانی به خواسته های خود رسیده ایم. این اولین تجربه ما در برگزاری رقابت های جهانی والیبال ساحلی بود. شروع کار به نظرم بسیارخوب بود. امیدوارم بتوانیم شکاف موجود را کم کنیم. اولین گام گام خوبی بود. حضور تیم های برتر دنیا در سطح کیفی رقابت ها بسیار مهم بود. ما این میزبانی را برای سه سال گرفته ایم. امیدوارم بتوانیم استانداردهای جهانی را رعایت کنیم و این رقابت ها را تداوم بخشیم. ما می خواهیم گراند اسلم را هم برگزار کنیم. با برگزاری این رقابت ها می توانیم تحول بزرگی را در رقابت های والیبال ساحلی به وجود آوریم.

داورزنی درباره بازیکنان ایران گفت: متاسفانه بازیکنان والیبال ساحلی دوگانه سوز هستند. یعنی هم در سالنی بازی می کنند و هم در ساحلی. باید بازیکنان را از دو منظوره بودن خارج کنیم و فقط به ساحلی روی بیاورند و از سالنی جدا شوند. برای همین به دنبال این هستیم که از رده های پایه روی والیبال ساحلی کار کنیم. انشاالله در آینده اقبال عمومی به این رشته بیشتر خواهد شد. با برگزاری این رقابت ها انگیزه بین بازیکنان زیاد می شود. موتور متحرک ورزشکاران رقابت های قهرمانی است. در میان آنها ایجاد انگیزه می کند. ما می خواهیم ساحلی را به سالنی برسانیم. برای همین برای آنها برنامه های بهتری داریم و راهی رقابت های بیشتری خواهیم کرد.

داورزنی درباره تمدید قرارداد با کیودای سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: بعد از اتمام مسابقات جلسه ای با سازمان ساحلی داریم. اگر به جمع بندی برسیم که در روند رو به رشد بازیکنان تاثیر مثبت داشته است مطمئنا با او تمدید خواهیم کرد. ما انتظارمان از بازیکنان رسیدن به جمع چهار تیم برتر یا هشت تیم نهایی نبود. در کل به نظرم بازیکنان ما بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و برای شروع کار ما از آنها راضی هستیم.

604/601

کد خبر: 601292

وب گردی

وب گردی