هوشمند: کیودی باتجربه است، کاش زودتر به ایران می آمد

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران نتوانستند به جمع شانزده تیم نهایی صعود کنند.

به گزارش ایسکانیوز، صابر هوشمند بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی درباره رقابت های شروع جهانی والیبال ساحلی اظهار داشت: خوشبختانه این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد. درست است که تیم هایی مثل برزیل و آمریکا حضور نداشتند اما تیم های مدعی همچون آلمان و فرانسه حضور دارند که سطح رقابت ها را بالا برده اند. چون در سال المپیک هستیم تیم ها با قدرت خوبی حضور یافته اند. برخی از تیم ها هم اگرچه جوان هستند اما از انگیزه و قدرت خوبی بهره می برند.

وی درباره حضور کیو دای سرمربی جدید تیم ملی گفت: ای کاش این مربی دو ماه زودتر به ایران می آمد. مطمئنا در آن صورت کمک بیشتری می توانست به ما کند اما در همین زمان کوتاه هم توانسته تاثیر مثبتی روی تیم بگذارد. ما قبلا در برابر تیم های اروپایی نمی توانستیم خوب بازی کنیم. ما به فرانسه باختیم. تیمی که در رده چهارم جهان قرار دارد اما بازی بسیار پایاپایی برگزار کردیم. برای کیودای اسپک زدن مهم نیست. اما به دنبال ساخت بدن های ماست که با سرویس می خواهد ما روند مثبتی را طی کنیم.

وی درباره حریفان خود در این رقابت ها هم گفت: تیم های ترکیه، آلمان، بلژیک و حتی روسیه از قدرت بسیار خوبی بهره می برند. روسیه تیم جوانی دارد که فکر می کنیم میانگین سنی آنها 19 سال بود اما بسیار آماده و سرحال است. به اعتقاد من آلمان شانس قهرمانی دارد. ما در این رقابت ها به اشتباهات فردی خود باختیم اما کیو دای از عملکردمان راضی بود و اعتقاد دارد باید بیشتر تمرین کنیم.

وی درباره تمدید قرارداد با سرمربی برزیلی بیان داشت: تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و همه از او راضی هستیم. کیودای معتقد است که باید یک مربی دیگر در کنار خود داشته باشد. او به دنبال مربی بدنسازی و همین طور حضور یک روانشناس در کنار تیم است. امیدواریم که فدراسیون شرایط او را بپذیرد و کمک کند که این روند رو به رشد را سریع تر طی کنیم.

هوشمندی درباره وضعیت تیم های ایرانی گفت: ما در آسیا دیگر در سطح تاپ قاره بازی می کنیم. استرالیا و چین از حریفان خوب ما هستند اما با این حال من فکر می کنم احتمال رفتن ما به المپیک زیاد باشد. اگر مربی داشته باشیم و بیشتر تمرین کنیم می توانیم المپیکی شویم. فروردین ماه مسابقات قهرمانی آسیا را داریم و بعد از آن به تایلند می رویم تا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. اگر بتوانیم از بین 10 تیم به فینال برسیم می توانیم المپیکی شویم.

604/601

کد خبر: 601297

وب گردی

وب گردی