بیشتر مخاطبان اردوهای راهیان نور، جوانان و نوجوانان هستند/اعزام بیش از 500 هزار دانش آموز به راهیان نور تاکنون/ در سال گذشته 37 ملیت در راهیان نور شرکت داشتند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج با بیان اینکه ، در سال گذشته 37 ملیت در راهیان نور شرکت داشتند، گفت: امسال بیش از 500 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز سردار یعقوب سلیمانی در گفت‌و‌گوی زنده در شبکه خبر در رابطه با برنامه های در نظر گرفته شده قرارگاه راهیان نور برای اردوهای نوروزی گفت: توسعه ریلی برای اردوهای راهیان نور در نظر گرفته شده است.

او ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اردوهای راهیان نور دانست و گفت: بهترین بستر برای انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب پرداختن به هشت سال دفاع مقدس است.

بیشترین مخاطبان اردوهای راهیان نور، جوانان و نوجوانان هستند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج با بیان اینکه بیشترین مخاطبان و متقاضیان ثبت نامی برای اعزام به راهیان نور جوانان و نوجوانان هستند، تصریح کرد: با توجه به استقبالی آحاد مردم بیشترین درخواست و ثبت نام اعزام به راهیان نور در ایام نوروز رخ می دهد.

سردار سلیمانی با اشاره به اعزام دانش آموزان در11 مهرماه، مطرح کرد: امسال قریب به 500 هزار دانش آموز دختر و پسر داوطلبانه از مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب، جنوب و بخشی هم از دریا به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

او در پاسخ به سوالی که آیا خانواده ها هم در این مدت بازدید داشته اند یا خیر؟ گفت: با توجه به اقدامات و تسهیلات در نظر گرفته شده مردم کشور مشتاقانه در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، بیشترین درخواست از خانواده دانش‌آموزان در ایام نوروز صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در رابطه با برنامه‌های در نظر گرفته شده در سال 95-94 عنوان کرد: امسال برنامه‌ها هم از جهت محتوایی و هم از جهت فرهنگی به خوبی صورت گرفت و در پرداختن به مباحث فرهنگی، توسعه فضاسازی یادمان‌ها، زیارت گاه‌ها و فضاسازی محل‌های اسکان، توسعه نمایشگاه‌ها و آسیب شناسی فرهنگی در محتوا، برنامه‌های ویژه ای را برگزار کردیم.

سردار سلیمانی آمادگی اعزام به راهیان نور را ابتدای مهرماه عنوان کرد و افزود: در طول سال این آمادگی را داریم که متقاضیان این اردو را اعزام کنیم.، به لحاظ کمی و کیفی زیرساختهای محتوایی و برنامه های فرهنگی برای این اردو در نظر گرفته شده است.

عزاداری ایام فاطمیه در اردوهای راهیان نور توسط مداحان اهل بیت

او با اشاره به ایام فاطمیه تصریح کرد: در ایام فاطمیه مداحان، در اردوهای راهیان نور سخنرانی و مداحی خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در پاسخ به این سوال که ثبت نام و اعزام به این اردو چگونه صورت میگیرد؟ گفت: متقاضیان میتوانند از طریق پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج، و موسسات نهاد برای ثبت نام خود اقدام کنند، یا اینکه با وسیله نقلیه شخصی خود به راهیان نور بروند.

105105

کد خبر: 601350

وب گردی

وب گردی