ثبت نام در فراخوان جذب هیأت علمی امروز به پایان می رسد

ثبت نام در چهاردهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۴ امروز جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ به اتمام می رسد.

به گزارش ایسکانیوز، برهمین اساس متقاضیان تا پایان امروز جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ برای ثبت نام در فراخوان فرصت دارند.

بعد از اتمام مهلت ثبت نام از ۳ تا ۱۶ اسفند ۹۴ پالایش اولیه صورت گرفته و از ۱۷ اسفند ۹۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۵به مدت دو ماه و نیم فرایند جذب در دانشگاه ها آغاز می شود.

ثبت نام در چهاردهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۴ از ۱۷ بهمن آغاز شده و ۲۶ بهمن به پایان می رسید، که مرکز جذب وزارت علوم این زمان را تا ۳۰ بهمن ۹۴ تمدید کرد.

بر اساس آمار اعلام نیاز دانشگاهها در مجموع ۳ هزار و ۳۳۵ اولویت برای دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، پژوهشگاهها و پژوهشکده ها، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی اعلام شده است.

بررسی اولویت ها نشان می دهد که دانشگاه تهران با ۱۹۷ اولویت در صدر و پس از آن دانشگاه فنی حرفه ای با ۱۲۸ در رتبه بعدی قرار دارد. سایر دانشگاههای بزرگ و موسسات آموزش عالی صنعتی در بخش دولتی زیر ۱۰۰ اولویت را اعلام کرده اند.

20101

کد خبر: 601417

وب گردی

وب گردی