مازیار فلاحی و سهراب پورناظری در نهمین روز جشنواره موسیقی فجر

کنسرت مشترک سهراب پور ناظری و آنتونیوری با اجرای موسیقی ایرانی و فلامنکو در سالن برج میلاد و در نهمین روز از جشنواره موسیقی فجربرگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز, کنسرت سهراب پورناظری در سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر که پیش از این قرار بود به صورت مشترک با ژیوان گاسپاریان برگزار شود, به دلیل بیماری این نوازنده ارمنی لغو و آنتونیو ری نماینده موسیقی فلامنکو در کنسرت امشب با سهراب پورناظری همراه شد, تا شاهد ترکیب زیبایی از موسیقی ایرانی و فلامنکو باشیم.
این کنسرت ساعت21 در سالن برج میلاد برگزار شد.
بنا بر این گزارش, گروه کر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان نیز ساعت 18:15 در سالن رودکی برگزارشد. همچنین ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی نیز در همین ساعت در تالار وحدت اجرا داشت.
در ساعت 21, آلدو رومانو با موسیقی جز فرانسه در تالار وحدت برنامه خود را به روی صحنه برد.او که در سال 1941در ایتالیا به دنیا آمده و در کودکی به فرانسه مهاجرت کرد در دهه پنجاه به نوازنده ی حرفه ای گیتار و درامز بدل شد.
کار او پس از همکاری با دان چری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.
رومانو در سال 2004جایزه ی مهم (جزپر) را از آن خود کرد.
گفتنی است , در برنامه دیشب رومانو که نوازندگی درامز را بر عهده داشت, پلاسیدو روبینو نوازنده پیانو و ترومپت و توماس برمیری نوازنده کنتر باس بود.
در بخش پاپ این دوره ازجشنواره و در نهمین روز از آن , مازیار فلاحی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی از ساعت 18:15 به روی صحنه رفت.همچنین گروه رستاک نیز در ساعت 21 در این سالن برنامه خود را اجرا کرد.
گروه آوای موج نیز به عنوان نماینده بوشهر در بخش موسیقی نواحی و از ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه رفت.

502502

کد خبر: 601419

وب گردی

وب گردی