آخرین وضعیت افزایش اختیارات هیات امنای دانشگاه

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور آخرین وضعیت افزایش اختیارات هیات امنا دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش ایسکاینوز به نقل از مهر، منصور کبگانیان گفت: سیاست های هیات امنا در جلسات شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور پیگیری می شود تا اختیارت هیات امنا و اساتید دانشگاه‌ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: سیاست‌های افزایش اختیارات هیات امنا دانشگاه‌ها با توجه به موافقت دکتر نجفی در زمانی که سرپرستی وزارت علوم را برعهده داشت، نهایی شد و ابلاغ آن منوط به معرفی وزیرعلوم توسط مجلس شد.

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور افزود: آن زمان مجلس دکتر فرهادی را به عنوان وزیر علوم را معرفی کرد، ما صبر کردیم تا با وی در این خصوص تعامل داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر همکاران ما در وزارت علوم درباره اینکه این اختیارات به هیات امنا داده شود، نکاتی را داشتند و به صورت مکتوب نامه ای دراین خصوص ارایه کرده اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: سعی ما این است که این کار را مرحله به مرحله پیش بریم، اکنون منتظر هستیم تا نظرات وزارت علوم را دقیق تر در جلسات طرح کنیم تا نهایی شود.

کبگانیان تاکید کرد: موضوعی که در ستاد جز دستور کار ما باشد را رها نمی کنیم. شاید گاهی برخی مصالح باعث شود اولویت ها دیرتر رسیدگی شوند.

20101

کد خبر: 601435

وب گردی

وب گردی