توکلی خبر داد: فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور 95

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 95 در ساعت 24 فردا، شنبه (اول اسفندماه) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین توکلی ، با اعلام خبر فوق، درباره آمار ثبت‌نام کنندگان گفت: تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 29 بهمن ماه 745 هزار و 800 داوطلب برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده‌اند. به کلیه متقاضیانی که تاکنون به ثبت‌نام برای پذیرش در آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجدشرایط بودن، نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند خبر داد و گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

توکلی در ادامه در مورد ظرفیت پذیرش آزمون سراسری سال 95 بیانر کرد: ظرفیت پذیرش این آزمون هنوز مشخص نیست و باید توسط دانشگاه‌ها اعلام شود اما احتمالا ظرفیت پذیرش مشابه سال قبل بوده و کاهش نخواهد یافت.

20101

کد خبر: 601439

وب گردی

وب گردی