تصویر یکی از ماژول‌های «درگاه جادویی» (Magic Slot) گوشی LG G5 لو رفته که جزئیات بیشتری را در مورد این درگاه نشان می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، کمتر از دو روز تا رونمایی از نسل جدید پرچم‌داران گوشی‌های موبایل باقی مانده است. چند روز پیش، تصاویری از گوشی LG G5 در یکی از فروشگاه‌های دوبی لو رفت و امروز هم تصویر یکی از ماژول‌های «درگاه جادویی» (Magic Slot) این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر نشان داده شده است.

در تصویر جدیدی که لو رفته، ماژول باتری گوشی نشان داده شده است. روی این ماژول نوشته شده:‌ «زندگی زیباست وقتی بیشتر بازی می‌کنید». این جمله دقیقا به افزایش میزان شارژدهی G5 به لطف این ماژول باتری اشاره دارد. اینکه باتری نشان داده شده در تصویر، باتری اصلی گوشی است یا اینکه این ماژول قرار است باتری دومی به گوشی اضافه کند، هنوز مشخص نشده است. در هر دو صورت، این موضوع یک نقطه قوت بزرگ برای G5 به‌حساب می‌آید.

پیش‌تر مشخص شده بود که LG G5 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. با توجه به نمایشگر ۵٫۶ اینچی QHD و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰، بعید به نظر می‌رسد که یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بتواند به‌راحتی جوابگوی این دستگاه باشد.

LG G5 به‌طور رسمی، پس‌فردا و در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. پوشش خبری کامل این مراسم در دیجی‌کالا مگ منتشر خواهد شد.

20103

کد خبر: 601512

وب گردی

وب گردی