حسین خانی به دیدار فینال راه یافت سه نماینده کشتی  کشورمان در نیمه نهایی

نمایندگان کشورمان مسابقات خود را در چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا بدون شکست ادامه می دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است: در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مرتموحامت آتایف از ترکمنستان را شکست داد وی در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل یوسوکه کاوانو از ژاپن با نتیجه 13 بر 2 به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرمستی در این مرحله به مصاف ساندپ تومار از هند می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر یامسام جیراوات از تایلند را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل معروف نوراله یف از از ازبکستان با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. نصیری در این مرحله نیز با نتیجه 13 بر 2 از سد باتماگنی باتچولون از مغولستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ماساکازو کاموی از ژاپن قرار می گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 از سد کوهی کیتامورا از ژاپن گذشت وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 12 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر دورجخاند گامبودورج از مغولستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جانی اکاپوینگ از تایلند را شکست داد و در دور بعد نیز مقابل سهراب جان مکرم اف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله به مصاف خودربولگا دورجخاند از مغولستان می رود.

605/602

کد خبر: 601569

وب گردی

وب گردی