فیلمبرداری «فصل نرگس» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی فصل نرگس به پایان رسید و از عوامل و دست اندرکاران این فیلم طی مراسمی تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، تولید فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی« نگار آذربایجانی » و تهیه کنندگی « سحر صباغ سرشت» که دی ماه سال جاری در تهران کلید خورد در روزهای پایانی بهمن ماه به پایان رسید و شب گذشته مصادف با سالروز تولد کارگردان فیلم ، طی مراسمی ویژه به همت حمید رضا عارف ( سرمایه گذار و مجری طرح ) به کار خود پایان داد و فیلم وارد مراحل فنی شد.
حمیدرضا عارف مجری طرح و سرمایه گذار فصل نرگس در این مراسم ضمن تشکر از حضور میهمانان گفت: بسیار خوشحالم که در اولین تجربه ی جدی و رسمی کار هنری ام با گروه بسیارحرفه ای همراه شدم و به برکت قلم خوب نگار آذربایجانی حس انسانی اثر در گروه نیز تاثیر گذار بود و امیدوارم اثری ماندگار باشد و این همکاری ها تداوم داشته باشد.
سحر صباغ سرشت تهیه کننده فصل نرگس نیز ضمن قدردانی از عوامل و درست اندرکاران اثر از پوستر فیلم که «سیروس سلیمی» آن را طراحی کرده است رونمایی کرد و اظهار داشت:از همکاری صمیمانه ی گروه فصل نرگس و همچنین اهالی رسانه کمال تشکر را دارم و از زحمات تک تک شما همکارانم که با همدلی و صمیمیت همچون اعضای یک خانواده همراه من بودید تا فصل نرگس متولد شود، ممنونم .
نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان فیلم در این مراسم خطاب به میهمانان گفت:از گروه نازنین فصل نرگس سپاسگزارم.تجربه ی خوبی بعنوان دومین کار سینمایی من بود و فضای آرام و دوستانه ای داشتیم و معتقدم پشت صحنه ی خوب در اثر تبلور پیدا میکند و امیدوارم تاثیری که مد نظر ما هست را در ذهن مخاطب فیلم بگذاریم.
دکتر محمد رضا عارف ، خانم دکترحمیده مروج ، عبدالله اسکندری،همایون ارشادی، تورج منصوری،علیرضا خمسه، امیر آقایی، ریما رامین فر، امیر جعفری، دکتر حسین خطیبی،صالح میرزاآقایی،عباس رستگارپور،ستار اورکی، بهزاد هاشمی، رضا نریمی زاده ، مهرزاد ضرابیان ،شایسته ایرانی، آذرتجلی،رضا غفاری، خشایار موحدیان، سودابه سعید نیا،مجید غفاری، امیر یمینی، شبنم گودرزی، فرید ناظر فصیحی، امید صالحی، شیرین اسماعیلی ، عماد طاهری ، محسن نودهی و ...... از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند.
در پایان این مراسم پوستر فیلم با امضای سرمایه گذارو مجری طرح و تهیه کننده در قطع کوچک به میهمانان اهدا شد.
503502

کد خبر: 601570

وب گردی

وب گردی